۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۳۸۷۰
مسؤول آموزش مؤسسه تبلیغ آمریکای لاتین خبر داد؛

پانزدهمین دوره آموزش تبلیغ در آمریکای لاتین آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میثمی با بیان این که در آزمون ورودی این مؤسسه 280 نفر از طلاب شرکت کردند، گفت: از این تعداد حدود 40 نفر در مصاحبه ورودی پذیرفته شدند و با توجه به این که تعدادی هم از ثبت نام جاماندند و مراجعه کردند، اگر این تعداد به حد نساب برسد دوره جدید را در همین امسال آغاز می کنیم.
کشورهاي آمريکاي لاتين

حجت الاسلام و المسلمین روح الله میثمی، مسؤول آموزش مؤسسه تبلیغ آمریکای لاتین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شروع نام نویسی در دوره آموزشی این مؤسسه از هفته گذشته، هدف از برگزاری این دوره را آموزش و تربیت مبلغان برجسته برای تبلیغ در کشورهای تبلیغ آمریکای لاتین دانست.

 

وی اظهار داشت: این دوره ها هم به صورت مستقیم و هم به صورت مجازی برگزار می شود و آموزش ها مشتمل بر دو زبان اسپانیایی و پرتغالی و در کنار آموزش زبان مباحث مربوط به دین و فرهنگ و ادیان نیز به طلاب منتقل می شود.

 

حجت الاسلام میثمی با بیان این که در آزمون ورودی این مؤسسه 280 نفر از طلاب شرکت کردند، افزود: از این تعداد حدود 40 نفر در مصاحبه ورودی پذیرفته شدند و با توجه به این که تعدادی هم از ثبت نام جاماندند و مراجعه کردند، اگر این تعداد به حد نساب برسد دوره جدید را در همین امسال آغاز می کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به دوره سه ساله این مؤسسه در تربیت مبلغ آمریکای لاتین، عنوان کرد: دو سال نخست در این دوره به صورت عمومی است و سال آخر نیز به صورت تخصصی آموزش هایی به طلاب داده می شود.

 

مسؤول آموزش مؤسسه تبلیغ آمریکای لاتین در پایان، ابراز داشت: ما در مؤسسه تعهد به اعزام مبلغ به کشورهای آمریکای لاتین به کسی نمی دهیم ولی در عین حال سعی می کنیم از بین این عزیزان کسانی که شرایط لازم مدنظر مؤسسه را کسب کرده و همچنین فاکتورهای تبلیغ در کشورهای آمریکای لاتین را کسب کنند، به این کشورها اعزام کنیم.

 

لازم به ذکر است امسال پانزدهمین دوره آموزش تبلیغ آمریکای لاتین در این مؤسسه است که از هفته گذشته آغاز به کار کرده است./1330/ت303/ف

ارسال نظرات