۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۳۰۵۴۲۴
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی مطرح کرد؛

استان مرکزی خدمت رسان 50 هزار زائر در اربعین حسینی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان این که هفت تن انواع مواد غذایی روز شنبه از استان مرکزی برای پذیرایی از زائران حرم امام حسین(ع) در ایام اربعین به مرز مهران ارسال شده است، اظهار کرد: با نیرو های اعزامی استان مرکزی ظرفیت خدمات رسانی به 50 هزار نفر زائر پیش بینی شده است.
حجت الاسلام عباسيان مدير کل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي

حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی برای رفاه حال زائران حسینی دو کاروان خدماتی با تمامی تجهیزات در مرز مهران ایجاد کرده است، گفت:  این دو کاروان از روزششم آذر ماه جاری فعالیت خود را آغاز کرده اند.

 

حجت‌الاسلام عباسیان خاطرنشان کرد: بیش از 50 نفر از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در این دو کاروان به زائران حرم امام حسین(ع) خدمات رسانی می کنند.

 

تدابیر در راستای رفاه  بازگشت زائران اربعین حسینی

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان این که هفت تن انواع مواد غذایی روز شنبه از استان مرکزی برای پذیرایی از زائران حرم امام حسین(ع) در ایام اربعین به مرز مهران ارسال شده است، اظهار کرد: با نیرو های اعزامی استان مرکزی ظرفیت خدمات رسانی به 50 هزار نفر زائر پیش بینی شده است.

 

حجت‌الاسلام عباسیان بیان کرد: امسال همزمان با بازگشت زائران اربعین حسینی تدابیری در راستای رفاه حال زائران از سوی اوقاف استان در دستور کار قرار گرفته، خوشبختانه تمامی ادارات در سراسر کشور در مرزهای مهران، چزابه و شلمچه به خدمت‌رسانی مسافران حرم سیدالشهدا(ع) مشغول خواهند شد.

 

حجت‌الاسلام عباسیان افزود: سال گذشته زائران در هنگام بازگشت با مشکلاتی همچون نبود غذا، آب و امکانات رفاهی اولیه مواجه شدند که امسال با تدبیری هوشمندانه، با استقرار موکب‌های متعدد در مرزها تا حد امکان از مشکلات کاسته شود.

  

استقرار موکب اوقاف استان مرکزی برای خدمت‌رسانی به زائرین کربلا

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان این که استان مرکزی به طور مستقل موکبی را برای پذیرایی زائران در نظر گرفته است، افزود: همچنین استان مرکزی یک آشپزخانه نیز در مرز مهران تدارک دیده شده است تا غذای گرم برای زائران ارائه شود.

 

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در ادامه اظهار داشت: استان‌ مرکزی هماهنگی‌های لازم را به منظور هم‌افزایی و تسریع در ارائه خدمات انجام داده است و این اقدام خداپسندانه با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های مرتبط و خیرین، هیئت امنای بقاع متبرکه و متولیان موقوفات، برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و نذورات صورت پذیرفته است./842/303/ب

ارسال نظرات