۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۳۰۵۶۴۲
امام جمعه شهرضا مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد بسترهای مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات/ شورای نگهبان حافظ حدود اسلام و انقلاب

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرضا با تأکید بر لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: مردم در طول دوران انقلاب، همواره پشتیبانی خود از نظام را به اثبات رسانده اند و از این جهت مسؤولان موظف هستند ضمن تلاش برای رفع مشکلات آن ها، در خدمت رسانی مناسب به آن ها بکوشند.
امام جمعه شهرضا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا، ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان شهرضا عنوان کرد:شورای نگهبان، حافظ حدود اسلام و انقلاب در انتخابات است و تأمین سلامت انتخابات را بر عهده دارد.
 
وی در ادامه افزود: نمایندگان مجلس، عصاره ملت هستند و از این جهت لازم است تا با دقت نظر، افرادی که دارای روحیات انقلابی، اسلامی و ولایتمداری هستند به مجلس راه یابند تا پیشرفت و سعادت نظام تضمین شود.
 
امام جمعه شهرضا تصریح کرد: یکی از وظایف خطیر شورای نگهبان، حفظ آبروی افراد است، زیرا در جریان انتخابات افرادی خود را در معرض تأیید و انتخاب قرار می دهند و این نهاد مقدس، وظیفه حفظ حدود اشخاص را بر عهده دارد.
 
حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، شهید مدرس را الگوی نمایندگان مجلس و مجاهدی آگاه و متدین برشمرد و افزود: شهید مدرس به واسطه برخورداری از خصال نیکو و توجه به منافع اسلام و تلاش برای خدمت صادقانه به مردم، برای همیشه در تاریخ ماندگار شد، نمایندگان مجلس باید همواره فردی مانند شهید مدرس را الگوی اعمال و رفتار خود قرار دهند.
 
وی با اشاره به بخش هایی از سخنان امام خمینی(ره) عنوان کرد: امام راحل(ره)، همواره از شهید مدرس با عنوان«یک رجل سیاسی دوستدار اسلام» نام می بردند.
 
امام جمعه شهرضا تأکید کرد: آراء مردم در انتخابات، امانت های الهی در دست مجریان قانون است و باید تلاش کنند تا با تمام وجود، از این امانت های مهم الهی پاسداری کنند.
 
حجت الاسلام یعقوبی گفت: امام راحل(ره) با تأکید بر لزوم حفظ نظام، از آن به عنوان اوجب واجبات نام می بردند و رهبر معظم انقلاب نیز از این مسأله، به عنوان مهم ترین معروفات یاد می کنند، بنابراین تمامی مسؤولان و مردم باید تلاش کنند تا تمامی اقدامات آن ها، در راستای حفظ و اعتلای انقلاب و نظام اسلامی باشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر لزوم آگاهی بخشی عمومی و افزایش اطلاعات مردم درباره مسائل سیاسی و انتخابات گفت: در تمام کشور، شهید مدرس به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی و شاخصه های شهرستان شهرضا، شنخاته شده است، از این جهت باید تلاش کنیم انتخابات در این شهرستان به بهترین شکل ممکن برگزار شده و افرادی با ویژگی های شهید مدرس انتخاب شوند.
 
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرضا اظهار کرد: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود و همچنین فرصت و امکان لازم برای شناخت فرد اصلح از سوی مردم، ایجاد شود.
 
حجت الاسلام یعقوبی تأکید کرد: اعضاء هیأت نظارت بر انتخابات باید تلاش کنند تا نظام اسلامی و آبروی آن را حفظ کنند.
 
وی در پایان با تأکید بر لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: مردم در طول دوران انقلاب، همواره پشتیبانی خود از نظام را به اثبات رسانده اند و از این جهت مسؤولان موظف هستند ضمن تلاش برای رفع مشکلات آن ها، در خدمت رسانی مناسب به آن ها بکوشند./868/202/ب2
ارسال نظرات