۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۳۰۵۸۸۰
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت خبر داد؛

اعزام 100 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان کوهدشت در دهه پایانی ماه صفر

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت از اعزام و فعالیت تبلیغی 100 مبلغ خواهر و برادر به مناطق این شهرستان در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.
اعزام مبلغان

حجت الاسلام محمد جواد گراوند، رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت دهه پایانی ماه صفر و ترویج فرهنگ عاشورایی 100 مبلغ خواهر و برادر به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام می شود.


وی با بیان این که با هماهنگی های شورای هیأت های مذهبی، روحانیان مستقر و طرح هجرت ویژه برنامه‌هایی در دهه پایانی ماه صفردر هیأت های مذهبی و مساجد برگزار می شود، افزود: اعزام مبلغ، دسته روی هیأت مذهبی، برگزاری مراسم عزاداری اربعین، سخنرانی و مداحی از مهم ترین برنامه های تبلیغات اسلامی در این ایام است.


حجت الاسلام گراوند با اشاره به نقش تبلیغی و اثرگذار مبلغان در جامعه و بین مردم اظهار داشت: مبلغان دین مرزبانان فرهنگی و دینی هستند.


وی با بیان این که روحانیان به‌عنوان انتقال دهنده پیام دینی وظیفه سنگینی برعهده دارند، تصریح کرد: این مرزبانان دینی و فرهنگی باید برای انجام رسالت سنگین خویش به علم روز مجهز باشند.


رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت تقویت اندیشه های دینی در جامعه به ویژه بین جوانان و پاسخگویی به شبهات دینی را از وظایف مهم مبلغان بیان کرد.


ایستادگی در برابر استکبار مهم ترین درس اربعین است
وی با بیان این که اربعین برای ما سراسر درس است، عنوان داشت: مهم ترین درس اربعین ایستادگی در برابر ظلم و استکبار است.


حجت الاسلام گراوند استقامت و صبوری، عزت و آزادمردی و تسلیم نشدن در برابر خواسته‌های دشمن را از درس های اربعین بیان کرد و گفت: امروز در جبهه جنگ نرم مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن از وظایف مهم ما است.


وی اربعین را فرصتی مناسب برای اندیشیدن به واقعیت واقعه بزرگ عاشورا دانست و اظهار داشت: در مراسم سخنرانی این ایام مبلغان به تبیین اهداف قیام و نهضت عاشورا می پردازند.


رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت افزود: با الگو گیری از اهداف امام حسین(ع) در قیام عاشورا و پیروی از سبک زندگی اسلامی در جبهه فرهنگی پیروز میدان خواهیم بود./9459/303/ب2

ارسال نظرات