۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۳۰۶۱۴۰
جانشین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رسانه ملی برای بازتاب صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار فداکاری کرده است

خبرگزاری رسا ـ جانشین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنان که رسانه ملی، شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را فراموش نمی‌کنند ارتش نیز شهدای اصحاب رسانه را فراموش نخواهند کرد چرا که رسانه برای بازتاب صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار فداکاری کرده است.
306140 306140 306140 306140 306140 306140 306140

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی جانشین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین بزرگداشت عروج شهدای اصحاب رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران که در قطعه 50 بهشت زهرا(س) برگزار شد، گفت: روز 12 آذر دهمین سالگرد عروج ملکوتی اصحاب رسانه ملی و شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با اربعین حسینی مقارن شده است.

 

وی افزود: از خصائص ملت ما این است که هرگز مجاهدان و ولی نعمت‌های خود را فراموش نمی‌کنند و هر سال بیشتر سال‌های گذشته مقام شامخ شهدا را تکریم می‌کنند.

 

حجت الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: همچنان که رسانه ملی، شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را فراموش نمی‌کند ارتش نیز شهدای اصحاب رسانه را فراموش نخواهند کرد چرا که شهدای رسانه برای بازتاب صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار فداکاری کرده اند.

 

وی افزود: از جمله خدمات اصحاب رسانه ملی نشان دادن تمامیت ارضی و منافع ملی است که ما از آنان تشکر می‌کنیم.

 

جانشین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: منظور ما از اصحاب رسانه نه تنها رسانه ملی و رسانه ارتش بلکه همه رسانه‌های مکتوب و عکاس و غیره هستند.

 

حجت الاسلام محمدحسنی با اشاره به خانواده‌های شهدای اصحاب رسانه، ابراز کرد: خانواده‌های شهدا باید بدانند که شهدا در نبرد حق و باطل پیروز هستند زیرا آنان با پیروی از مولایشان حسین(ع) از جان خود در راه اسلام گذشتند.

 

وی افزود: شهادت چیزی نیست که روزی هر فردی شود به همین سبب خانواده شهدا شدن افتخار می‌خواهد و خانواده شهدا نیز وظیفه دارند با تأسی از حضرت زینب(س) آرمان‌های شهدا را حفظ کنند.

 

حجت‌الاسلام محمدحسنی اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید هرکسی برای رضای خدا و اجرای رهنمودهای امر رسول خدا از خانه خارج شود اگر سالم به خانه باز گردد حکم مجاهد در راه خدا را دارد و اگر جان خود را از دست بدهد شهید مهاجر الی الله است و کسی جز خدا نمی‌داند که اجر آن به چه اندازه است.

 

جانشین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: شهدای اصحاب رسانه مهاجر الی الله هستند و اجر آنان با خدا است.

 

حجت الاسلام محمدحسنی عنوان کرد: امروز مکتب شهادت و شهادت طلبی در جامعه اسلامی تزریق شده است به همین دلیل است که مسلمانان شب‌ها به راحتی می‌خوابند ولی رژیم صهیونیسم شب‌ها خواب راحت ندارند چرا که افرادی که در مکتب شهادت تربیت شده‌اند در کنار آنان قرار دارند.

 

جانشین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: امروز شاهد حضور رسانه‌ها در رزمایش‌های جمهوری اسلامی ایران هستیم تا با همه وجود صلابت عظیم ایران را برای دید همه جهانیان به منصه ظهور برسانند./813/202/ب1

ارسال نظرات