۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۰۶۲۰۷
آیت الله علما:

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی، ماهیت مستکبران را برای جهانیان آشکار کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی، گفت: نامه رهبر انقلاب درد مشترک ملت های جهان را نشان داد و ماهیت اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی را آشکار کرد.
آيت الله علما 90

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه سیزدهم آذر ماه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: رهبر انقلاب ماهیت اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی حاوی پیام های بسیاری بود که مهم ترین آن ها نشان دادن درد مشترک ملت ها در برابر استکبار و جنایتکاران است.


وی در ادامه با اشاره به زورگویی و جنایات استکبار اظهار داشت: قطعا کشورهای غربی و اروپایی نیز به ماهیت حکام آمریکا و رژیم صهیونیستی دست یافته اند و از این موضوع احساس خطر می کنند.


آیت الله علما ابراز کرد: آمریکا از سوی گروهک های تروریستی تحت سلطه اش، کشورهای اسلامی را به خاک و خون کشیده است و قطعا جنایاتشان گیربان گیر کشورهای حامی تروریست خواهد شد و تحولات اخیر فرانسه نمونه ای بارز از جنایات مستکبران است.


امام جمعه کرمانشاه حضور جوانان آگاه و با بصیرت را در تمامی عرصه های جامعه، خواستار شد و بیان داشت: امروزه باید نسبت مسأله نفوذ هوشیارتر عمل کنیم و حضور جوانان انقلابی و با بصیرت در تمامی امور جامعه از ضروریات به شمار می رود.


آیت الله علما با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب یادآور شد: ایران اسلامی دارای جوانان مستعد و توانمندی است و باید از وجود این عزیزان در راستای پیشرفت و عزت کشور با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید استفاده کرد.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از اربعین حسینی به عنوان حماسه ای بزرگ و حرکت خودجوش مردمی یادکرد و گفت: حضور پرشور و خودجوش مردم در اربعین حسینی حاوی پیام های فراوانی به دشمنان اسلام بود، اربعین حسینی نشان دهنده ارادات مردم به ائمه اطهار علیهم السلام، مودت و وحدت آن ها است.


وی خاطرنشان کرد: کشور عراق با وجود امکانات محدود با حمایت ایران اسلامی حماسه ای بزرگ آفرید اما حکام عربستان نتوانستند دو میلیون از زائران بیت الله الحرام را به گونه ای شایسته تأمین کنند و سبب به وقوع پیوستن واقعه دردناک منا شدند.


آیت الله علما در پایان اظهار داشت: قطعا تمامی ملت های جهان با اسلام ناب محمدی آشنا شده و از جنایات آمریکا و کشورهای تحت سلطه اش ناراضی هستند، امید است که با عنایات خداوند متعال هرچه زودتر دشمنان اسلام از صحنه روزگار حذف شوند./857/201/ب1

ارسال نظرات