۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۰۶۲۰۹
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پروژه نفوذ در پی تبدیل تفکر استکبارستیزی به سازش است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این که نفوذ به دنبال آن است که فکر استکبارستیزی را به سازش تبدیل ‌کند، گفت: نفوذ به دنبال ترویج افکار دولتی به جای افکار ولایی در بین مردم و کشور است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، با اشاره به داستان ابرهه و سپاه فیل‌ سوارش اظهار داشت: آمریکا نیز با سپاه تا دندان مجهزش جهت حمله به ایران در حالی که همه در خواب بودند وارد صحرای طبس شد، اما نقشه شیطانی‌شان با خواست خدا و به وسیله طوفان شن از بین رفت.

 

وی با اشاره به روز بیمه گفت: به متولیان صنعت بیمه توصیه می‌کنم در خدمت ‌رسانی به مردم نهایت تلاش‌ را انجام دهید و در زمان انجام تعهدات بهانه‌ تراشی نکرده چراکه هدف مردم از بیمه شدن آسودگی ‌شان برای روزهای سخت است.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که در آستانه روز دانشجو هستیم و باید بدانیم که این روز، روز درک دانشجویان از رسالت خودشان است، خاطرنشان کرد: دانشجو باید در سه حوزه سیاسی، علمی و فرهنگی خوب تلاش کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: منظور از سیاست بازیگری ‌های سیاسی نیست بلکه حضور با بصیرت در میدان است و منظور از فرهنگ نیز فرهنگ ناب اسلام نه سوغات فرهنگی بیگانگان است که باید مورد توجه دانشجویان قرار گیرد.

 

وی با اشاره به روز هواپیمایی تصریح کرد: متأسفانه این صنعت با وجود امکانات و زیرساخت ‌های لازم که در این استان وجود دارد، بسیار ضعیف است و خواسته ما این است که حداقل روزی یک پرواز از فرودگاه شهرکرد انجام شود تا مردم آسوده شوند.

 

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به روز وقف اشاره و با بیان این که در مورد وقف او اصل مهم باید مد نظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در موضوع وقف، نخستین بحث اصلی که باید مورد توجه همگان قرار گیرد، بحث وقف به عنوان یک صدقه جاریه است.

 

این مقام مسؤول، اصل دوم در وقف را اعتمادسازی متولیان وقف و مجموعه اداره اوقاف عنوان و ادامه داد: به این ترتیب مردم با اطمینان موقوفات خود را به اداره وقف می‌سپارند.

 

وی در ادامه با اشاره به حرکت میلیونی مسلمانان در خلق حماسه پیاده روی اربعین امسال، بیان داشت: اربعین حسینی را در حالی پشت سر گذاشتیم که شاهد رقم خوردن همایشی عظیم از سوی محبان اهل‌بیت(ع) بودیم.

 

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: دشمنان اسلام بار دیگر قدرت اسلام، شیعه و مکتب علوی را دیدند و این همایش در حالی انجام شد که با تهدیدات زیادی روبه‌رو بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام همچنین با تسلیت 28 صفر سال‌روز ارتحال پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) افزود: پیام 28 صفر اسلام و فرهنگ اسلامی است که باید برای ترویج و تداوم آن کوشید.

 

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: همه تلاش نفوذ این است که فرهنگ اسلامی را کم‌رنگ کند یعنی جامعه اسلامی را به آن چیزی که خودشان می‌ خواهند با اسلامی بی ‌خاصیت و اهل سازش تبدیل کنند.

 

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که نفوذ به دنبال آن است که فکر استکبارستیزی را به سازش تبدیل ‌کند، گفت: نفوذ به دنبال ترویج افکار دولتی به جای افکار ولایی در بین مردم و کشور است.

 

این مقام مسؤول به شرایط حساس منطقه اشاره و اضافه کرد: هرکدام از کشورها از این شرایط به نفع خود استفاده می ‌کنند و در این میان می‌ توان از آمریکا که به جای مبارزه با تروریسم به تقویت آن پرداخته است به عنوان نمونه اشاره کرد.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که آمریکا در مقابل مبارزان با تروریسم ایستاده است، خاطرنشان کرد: این کار آمریکا به دلیل جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران با استفاده از آشوب ‌های منطقه، فروش سلاح و تثبیت حضورش در منطقه صورت می‌گیرد./9457/201/ب1

ارسال نظرات