۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۳۰۷۱۵۶
آیت الله علما:

رژیم صهیونیستی امنیت منطقه را به مخاطره انداخته است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: رژیم صهیونیستی امنیت منطقه را به مخاطره انداخته است و سبب کشتار مردم مظلوم جهان می شود.
آيت الله علما 90

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه 20 آذر ماه سالجاری با بیان اینکه استکبار به دنبال حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است، عنوان داشت: آمریکا و متحدانش تنها به دنبال خارج ساختن رژیم منفور صهیونیستی از محاصره مسلمانان جهان است.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی بیان داشت: این رژیم شیطانی با کشتن مسلمانان و کودکان، لحظه به لحظه از منظر مردم جهان منفور تر می شود اما آمریکا دست از حمایتش بر نمی دارد.


وی در ادامه افزود: حمایت از رژیم صهیونیستی تنها کشتار مسلمانان و ناامنی در مناطق مختلف را به همراه دارد، قطعأ مسلمانان با حفظ وحدت می توانند در برابر شیاطین ایستادگی کنند.


آیت الله علما خاطر نشان کرد: متأسفانه ادامه جنایات و حمایت از رژیم صهیونیستی به کشورهای اسلامی دیگر همچون سوریه، عراق کشیده شده و سبب به شهادت رسیدن تعداد بسیاری از مردم مظلوم مسلمان در منطقه شده است.


امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) نسبت به خطرات و نیات شیطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار می داد، قطعأ غفلت از مستکبران ضربه های مهلکی به اسلام و مسلمانان وارد خواهد کرد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با بیان اینکه در ایران اسلامی ذخایر و ظرفیت های بزرگی وجود دارد اظهار داشت: اتکا و ارتباط با غرب قطعأ مشکلات اقتصادی ایران را حل نخواهد کرد.


وی یادآور شد: می توان با مدیریت اقتصاد مقاومتی و استفاده از ذخایر موجود در کشور، فشار ناشی از مسائل اقتصادی را کم کرده و مملکت را به سمت پیشرفت و موفقیت سوق داد.


آیت الله علما گفت: بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را باید فصل الخطاب قرار داد و رهنمودهای ایشان را در مسائل اقتصادی و اقتصادی مقاومتی را دقیقأ اجرا کرد.


امام جمعه کرمانشاه در پایان ییان داشت: حماسه بزرگ اربعین حسینی درس بزرگی به دشمنان اسلام به ویژه تکفیری های شیطان صفت داد، اربعین حسینی نشان دهنده اعتقاد قلبی مسلمانان به اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام است./857/201/ب1

ارسال نظرات