۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۳۰۷۷۳۰
معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب مطرح کرد؛

تروریسم؛ دستمایه آمریکا برای مقابله با اسلام و انقلاب

خبرگزاری رسا ـ حجت‏الاسلام ایمانی مقدم در همایش بررسی نامه رهبر انقلاب به جونان اروپاگفت: آمریکا بعد از شکست‏های پی در پی از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف سعی دارد با کمک تروریسم دست به تخریب چهره اسلام و انقلاب بزند.
حجت الاسلام عليرضا ايماني مقدم، کارشناس مسائل خاورميانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا ایمانی مقدم معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب در همایش بررسی نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا که پیش از ظهر امروز در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد گفت: به محض پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) انقلاب را اسلامی خواند که نباید آن را صرفا شیعی دانست و قبل از آن که اسلامی باشد برای مستضعفان جهان خواهد بود.

 

وی افزود: آمریکا و صهیونیسم غاصب که تصور می‏کردند امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب نسبت به مستکبران کرنش خواهد کرد و آنها را خواهد پذیرفت بعد از اینکه روند رفتاری امام خمینی(ره) را دیدند و فهمیدند که امام(ره) به آنها باج نخواهد داد در سال اول انقلاب دست به 13 کودتا زدند اما بحمدلله در همه آنها شکست خوردند.

 

حجت الاسلام ایمانی مقدم یاد آور شد: در ادامه سعی کردند با هشت سال جنگ از سوی عراق انقلاب را از بین ببرند که باز موفق نشدند و امروز تنها راه مقابله با انقلاب اسلامی را ایجاد بدیل ظاهرا اسلامی آن هم با مکتب اسلام آمریکایی نظر مسلمانان را به خود جلب کنند و به همین سبب القاعده و طالبان را در افغانستان ایجاد کردند.

 

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: این گروه‏ها دست به ترورها و فعالیت‏های غیر انسانی زیادی کردند و در نهایت تصمیم به ایجاد دولت ظاهرا اسلامی در افغانستان گرفتند تا آن را بدیل حکومت اسلامی کنند.

 

وی در پایان تصریح کرد: این روش امروز با وجود گروه‏های تروریستی بسیاری در منطقه و کشورهای اسلامی دست به ترور و ایجاد وحشت و ایجاد ناامنی در منطقه شدند تا مردم جهان و منطقه نسبت به عقاید اسلامی ایمان خود را از دست بدهند و اسلام به عنوان دین خشن معرفی شود که امروز این نامه رهبری به جوانان اروپا هشدار می‏دهد که اسلام را از تبلیغات آمریکایی نشناسند و آن را از مرکز اصلی تحقیق کنند./1329/پ203/ف

ارسال نظرات