۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۳۰۷۸۶۵
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا تهران:

طلاب بسیجی نقش مهمی در اتحاد و انسجام فکری جامعه دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: روحانیت در امر پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی بین مردم نقش بسزایی داشته و هدایت و تغذیه فکری از مسؤولیت‌های طلاب بسیجی به شمار می‌رود.
حجت الاسلام مختار نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مختار نظری نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران امروز در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های خواهران سازمان بسیج طلاب استان تهران که در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: جهاد علمی و مبارزات اجتماعی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های علما و روحانیان در طی تاریخ بوده است.

 

وی افزود: امام راحل به عنوان یک عالم دینی و پیشتاز در مبارزات اجتماعی، رهبری حرکت عظیم مردمی را در مسیر اهداف انقلاب سازماندهی و هدایت کردند. 

 

حجت الاسلام نظری تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی علما و روحانیان از پیشتازان مبارزه علیه طاغوت بودند و همچنین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هرگز صحنه خدمت را ترک نکردند و به فرمایش امام راحل که فرمودند بر شما تکلیف است که در صحنه بمانید؛ با همه وجود اطاعت کردند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران بیان داشت: روحانیان در دوران جنگ تحمیلی نقش برجسته‌ای را ایفا می‌کردند و امام راحل به عنوان فرمانده کل قوا، جانشین و نماینده ایشان که در جبهه حضور داشتند از روحانیان بودند.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر یک تیپ و گردان روحانی نداشته باشد همانند بدنی است که قلب ندارد؛ حضور و فعالیت خطیر روحانیان در جبهه افزون بر حصول معنویت سبب خرسندی و استقامت رزمندگان بودند.

 

حجت الاسلام نظری ابراز کرد: روحانیت در امر پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی بین مردم نقش بسزایی داشته و دارند هدایت و تغذیه فکری از مسؤولیت‌های طلاب بسیجی به شمار می‌رود چرا که طلاب و روحانیان بسیجی سبب اتحاد و انسجام فکری در سطح جامعه می‌شوند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: در بین اقشار، بسیج طلاب نقش پشتیبانی و مسؤولیت تمام قسمت‌ها را دارد و این از رسالتهای خطیر بسیج طلاب است.

 

وی در پایان بیان کرد: اداره کردن حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج با ایفای درست نقش طلاب امکان پذیر می‌شود حلقه‌های صالحین مورد تایید رهبری است به همین دلیل باید بهترین ثمر را داشته باشد./813/202/ب1

ارسال نظرات