۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۳۰۷۹۷۰
استاد حوزه علمیه قزوین:

خط حرکت حوزه‌های علمیه خط رهبری است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قزوین وظیفه حوزه‌های علمیه را خطیر دانست و گفت: مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه باید در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و فرمایشات رهبر را شفاف سازی کنند و در اختیار امت اسلامی قرار دهند و اهداف شوم مستکبرین را برای مردم تشریح و تبیین کنند و آنها را با ابزارها و حیله‌هایی که به کار می‌برند آشنا سازند.
کتاب مباني استکبار ستيزي استکبار ستيزي استکبار ستيزي

حجت الاسلام ابراهیم صفی خانی استاد حوزه علمیه قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درمورد نابودی اسراییل گفت: 25 سال دیگر اسراییلی وجود نخواهد داشت که بخواهد نظام جمهوری اسلامی را تهدید کند.

 

وی در ادامه افزود: این پیام هشداری برای کسانی است که قصد حمایت از آمریکا و استکبار جهانی دارند، دست دوستی دادن با استکبار ما را به آرزویمان نمی‌رساند و آنهایی که ادعای استقلال طلبی در منطقه می‌کنند در پی قدرت هستند.

 

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: اگر کشورها دست از حمایت اسراییل و صهیونیست برندارند نابود خواهند شد، امروز بسیاری از کشورها به بیداری اسلامی رسیده‌اند و در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان می ایستند.

 

این کارشناس حوزوی با بیان این‌که حزب الله کاملا مجهز است بیان کرد: اسراییل تلاش می‌کند تا مبارزات حزب الله را خنثی کند و به زودی اسراییل به دست فلسطین از بین خواهد رفت و این امر با همدلی و وحدت امت‌های اسلامی حاصل خواهد شد.

 

حجت الاسلام صفی خانی اظهار کرد: امروز همدلی و وحدت بین کشورهای اسلامی عراق، لبنان، سوریه و فلسطین وجود دارد و جوانان این سرزمین‌ها از سران کشورهای خود حمایت می‌کنند وهرگز دست از مبارزه برنمی‌دارند.

 

خط حرکت حوزه‌های علمیه خط رهبری است

وی وظیفه حوزه‌های علمیه را خطیر دانست و بیان داشت: مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه باید در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و فرمایشات رهبر را شفاف سازی کنند و در اختیار امت اسلامی قرار دهند و اهداف شوم مستکبرین را برای مردم تشریح و تبیین کنند و آنها را ابزارها و حیله‌هایی که به کار می‌برند آشنا سازند.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این‌که طلاب باید در خط ولایت حرکت کنند تصریح کرد: خط طلاب و روحانیون حوزه علمیه خط ولایت و رهبری است، خط ولایت ادامه دهنده راه امامان و اهل بیت(ع) است و چون مردم ما مسلمان هستند و مبنای زندگیشان بر اساس قرآن است بنابراین حوزه مورد اعتماد در بین تمام افراد است.

 

این کارشناس حوزوی در پایان گفت: ترویج دین تنها بر عهده مدیران و اساتید حوزه نیست و تمام مسؤولان و متولیان باید در این امر وارد شوند و سازمان ارشاد، صدا و سیما و اصحاب رسانه از متولیان پشتیبانی کنند تا نظام جمهوری اسلامی بتواند مردم را به مسیر درست هدایت کند./838/302/ب3

ارسال نظرات