۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۳۰۹۶۱۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

مطرح کنندگان شورای رهبری از سیاست کناره گیری کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان با تاکید بر این که طرح شورای رهبری از مواضع کهنه و پوسیده دشمنان است که ملت هیچ توجهی به این نظرات کج فهم و کج اندیش نمی کند، گفت: تکرار مواضع دشمن از سوی یک شخصیت موجب تضعیف جایگاه ولایت فقیه و در نتیجه تضعیف انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل می شود.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که طرح شورای رهبری از مواضع کهنه و پوسیده دشمنان است که ملت هیچ توجهی به این نظرات کج فهم و کج اندیش نمی کند، گفت: ملت ایران عظمت ولایت فقیه را درک کرده و شوکت و ابهت آن را می داند.

 

وی افزود: عده ای به بهانه های مختلف و با طرح شورای رهبری و خاطرات گذشته به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند.

 

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر این که با گذشت زمان، ماهیت پنهان این افراد و چهره واقعی آنها برای ملت بیش از پیش روشن خواهد شد، افزود: البته ملت و به ویژه جامعه متدین و انقلابی از این افراد شناخت خوبی دارند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان با بیان این که طرح شورای رهبری موجب شناخت کامل برخی از این افراد می شود، گفت: طرح شورای رهبری پیامی برای مردم در جهت شناخت چهره واقعی مطرح کنندگان است.

 

وی با تأکید بر این که گفته مطرح کنندگان شورای رهبری همان نظرات استکبار جهانی ودشمن است، گفت: تکرار مواضع دشمن از سوی یک شخصیت موجب تضعیف جایگاه ولایت فقیه و در نتیجه تضعیف انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل می شود.

 

حجت الاسلام محمدی گفت: مطرح کنندگان شورای رهبری جایگاهی در دل ملت ندارند و باید از سیاست کنار روند، چرا که قدرت تحلیل چنین مسائل را ندارد و یا نمی خواهند حقیقت و واقعیت جامعه اسلامی را بدانند./1307/303/ب3

 

ارسال نظرات