۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۳۱۰۰۸۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر مطرح کرد؛

لزوم هوشیاری مردم و مسؤولان در مقابل حربه های جدید دشمن

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: دشمن وقتی که از راه تهاجم نظامی نتوانست به اهداف خود برسد، تغییر موضع می دهد و تاکتیک های جدیدی اتخاذ می کند که این اقدام خطرناک دشمن بیش از هر زمان دیگری نیازمند هوشیاری مردم و مسؤولان در مقابل حربه های جدید دشمن است.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستاني، مدير کل تبليغات اسلامي بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که امروزه در جامعه حایز اهمیت است و در توصیه های مقام معظم رهبری به ان سفارش و یاداور شده، مسأله نفوذ دشمن در جامعه اسلامی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که دشمن، دشمن است خواه در مقابل ما کرنش کند یا لبخند بزند، بنابراین در مواجهه با خشم دشمن باید خشمگین باشیم و با قاطعیت در مقابل انها بایستیم.

 

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: ما باید از قدرت دشمن نهراسیم و این همان شیوه ای است که ملت ما با استفاده از آن در 8 سال دفاع مقدس دشمنان را به عقب رانده و انها را از اقدام خود پشیمان کرد.

 

وی تصریح کرد: ملت ما درسی به دشمنان داد که در تاریخ ثبت خواهد شد و دشمنان جرات تکرار ان را ندارند کما اینکه دشمن اگر زمینه را فراهم می دید به مسیر خود ادامه می داد.

 

حجت الاسلام سروستانی افزود:‌ دشمن وقتی که از راه تهاجم نظامی نتوانست به اهداف خود برسد، تغییر موضع می دهد و تاکتیک های جدیدی اتخاذ می کند که این اقدام خطرناک دشمن بیش از هر زمان دیگری نیازمند هوشیاری مردم و مسئولان در مقابل حربه های جدید دشمن است.

 

وی ادامه داد: دشمن در تاکتیک جدید خود از زدن لبخند و ایجاد تعامل برای پیدا کردن جاپای مناسب در نظام اسلامی بهره می گیرد و نباید فراموش کنیم که این اقدامات، تاکتیک های فریبکارانه و مکارانه ای هستند که دشمن تحت عنوان تعامل و ارتباط با جهان از آن به نفع خویش بهره برداری می کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به شرایط فعلی یا پسابرجام تاکید کرد:‌ ضمن تشکر از تدابیر و هوشیاری خدمتگزاران نظام در قوه مجریه باید کاملا هشیار و مراقب این شگرد دشمن باشند تا از این حربه های جدید دشمن به نظام اسلامی اسیبی وارد نشود.

 

حجت الاسلام سروستانی با اشاره به لزوم هوشیاری مردم و مسؤولین در برابر پروژه نفوذ دشمن افزود: فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی که همگان را در مقابل نفوذ بیگانگان فرا می خوانند باید به عنوان سرمشق و چراغ هدایتی برای همگان باشد زیرا با کوچکترین غفلت ما با دست خود مسیر ورود دشمن را به نظام اسلامی رقم می زنیم.

 

وی تاکید کرد: باید مطمئن باشیم دشمنان در هیچ شرایطی با ما دوست نخواهند شد، چون مبانی فکری و اعتقادی ما در تضاد هستند؛ بنابراین می توان با طمانینه و حفظ استقلال و پایبندی به قوانین و مقررات دینی هوشیارانه در مقابل انها بایستیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به عدم پایبندی دشمنان به اخلاق اضافه کرد: آنها صرفاً به دنبال تامین منافع استکباری خود هستند و اگر منافعشان اقتضا کند معاهدات بین المللی را با یک چرخش 180 درجه ای زیر پا می گذارند و در آن صورت پشیمانی برای ما سودی نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام سروستانی تصریح کرد: در پروژه نفوذ دشمن تلاش می‌کند با یک خط کشی درون نظام، شکاف و تفرقه ای بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کند و به اهداف شوم خودش برسد./833/202/ب3

 

ارسال نظرات