۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۳۱۰۳۱۵
در نشستی خبری صورت گرفت؛

شرح جزئیاتی از برنامه‌های همایش ملی فقه و هنر

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام مهدی همازاده دبیر اجرایی همایش ملی فقه و هنر در نشست خبری همایش ملی فقه و هنر، گفت: همایش ملی فقه و هنر 23 دی ماه به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن همایش غدیر برگزار خواهد شد.
همازاده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی همازاده دبیر اجرایی همایش ملی فقه و هنر در نشست خبری همایش ملی فقه و هنر که امروز در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به پیشینه این همایش، گفت: در سال گذشته سلسه گفت و گو هایی در باب فقه و هنر به چاپ رسید.
 
وی افزود: همایش ملی فقه و هنر از اردیبهشت ماه سال 1394 به ریاست حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیدوست عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم کلید خورد و امروز شاهد به ثمر نشستن ماه ها تلاش شبانه روزی پژوهشگران در این همایش فقهی و هنری در جامعه اسلامی هستیم.
 
حجت الاسلام همازاده با اشاره به چارچوب این همایش ملی، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات حجت الاسلام والمسلمین علیدوست دبیر علمی همایش ملی فقه و هنر مبنی بر این که همایش از چارچوب انضباطی خارج نشود و تکرار مکررات نباشد بلکه این همایش بیشتر بر پایه نوآوری و کار گشایی برنامه ریزی شده است.
 
دبیر اجرایی همایش ملی فقه و هنر، تصریح کرد: محور فراخوان این همایش از مرداد ماه 1394 آغاز شد و تا پایان مهر ماه از مقالات ارسال شده استقبال شد که از میان همه مقالات 18 مقاله از بین محققان و پژوهشگران مطرح حوزه علمیه و 2 مقاله هم از مقالات عمومی پذیرفته شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: همایش ملی فقه و هنر روز چهارشنبه 23 دی ماه 1394 از ساعت 30/8 صبح به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن همایش غدیر برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام همازاده با اشاره به برنامه های اجرایی این همایش ملی، عنوان کرد: در ابتدا همایش پیام اختصاصی رهبر معظم انقلاب به همایش ملی فقه و هنر پخش خواهد شد سپس با سخنرانی حجت الاسلام علی اکبر صادقی، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی و حجت الاسلام والمسلمین علیدوست دبیر علمی همایش ملی فقه و هنر و ارائه دو مقاله کار خود را در نوبت صبح به پایان خواهد رساند و در نوبت عصر 4 مقاله ارائه خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: از همه علاقه مندان و پژوهشگران به فقه و هنر برای حضور در این همایش ملی دعوت به عمل می آید./1325/پ202/ف
ارسال نظرات