۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۳۱۰۴۰۸
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

دهه فجر نقطه عطف جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با بیان این که دهه فجر نقطه عطف جمهوری اسلامی است، گفت: این ایام یادآور رشادت ها و جوانمردی بزرگ مردان انقلاب اسلامی است.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر که در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خون پاک شهدا، وحدت و همدلی ملت ایران است.


وی با بیان این که ایام الله دهه فجر نقطه عطف جمهوری اسلامی است، افزود: گرامیداشت این ایام فرصتی مناسب برای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا است.


حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به این که ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی با دست خالی و در سایه استقامت و صبر به دست آمده است، عنوان داشت: امروز همه ما وظیفه خطیری در حفظ این دستاوردها داریم.


وی در ادامه با تأکید بر ضرورت هوشیاری علیه دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون و تلاش برای کم رنگ کردن ارزش ها در جامعه به ویژه بین جوانان، گفت: تبیین و گسترش ارزش های اسلامی و دینی در جامعه بهترین عامل جلوگیری از دسیسه های فرهنگی دشمن است.


رییس تبلیات اسلامی بروجرد با بیان این که در سایه اعتماد و توکل به خدای متعال نظام جمهوری اسلامی تاکنون با وجود توطئه های دشمنان و استکبار جهانی راه خود ادامه داده است، اظهار داشت: از این پس نیز با حفظ وحدت و همدلی دسیسه های دشمن را نقش برآب می کند.


وی با اشاره به این که امنیت بزرگ ترین نعمت ایران اسلامی است، یادآور شد: دشمنان انقلاب و نظام به دنبال نا امن کردن کشور هستند.


حجت الاسلام جعفرپور در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دهه فجر امسال با توجه به برگزاری انتخابات نسبت به سال های پیش متمایز است.


وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های گوناگون نظام و شرکت در پای صندوق های رأی موجب خنثی شدن دسیسه های دشمن می شود.


رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به برگزاری برنامه های گوناگون تبلیغات اسلامی این شهرستان در ایام دهه فجر، گفت: این نهاد مسؤول کمیته های قرآن و تشکل های مذهبی است.


وی هدف از برگزاری برنامه های دهه فجر را آشنایی نسل جوان و نوجوان با اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و انقلاب بیان کرد./9459/202/ب1

ارسال نظرات