۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۳۱۱۵۳۳
با برپایی نمایشگاه «طلایه‌داران نقد وهابیت» در قم؛

فعالیت های آستان قدس رضوی در نقد وهابیت به نمایش در می‌آید

خبرگزاری رسا ـ با برپایی نمایشگاه «طلایه داران نقد وهابیت» در قم، فعالیت های آستان قدس رضوی در نقد وهابیت به نمایش در می‌آید.
حضور آستان قدس رضوي در نقد وهابيت

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سه مجموعه از آستان قدس رضوی با محوریت اداره کل روابط عمومی در نمایشگاه «طلایه داران نقد وهابیت» که در راستای مبارزه با تلاش های جریان تکفیری در ترویج تفکر وهابیت برگزار می شود، شرکت می کند.

 

دانشگاه علوم اسلامی رضوی، معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی و بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی مجموعه هایی هستند که در این نمایشگاه حضور می یابند.

 

دانشگاه علوم اسلامی رضوی با ارسال چهار پایان نامه مرتبط، به انضمام یازده عنوان کتاب و نشریه، معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با ارسال 10 کتاب و اعزام استاد کارشناس شبهات و سؤالات در خصوص وهابیت و بنیاد پژوهش های اسلامی با ارسال شش کتاب منتشر شده در نقد وهابیت در این نمایشگاه به ارائه فعالیت های خود در مبارزه با جریان این تفکیری خواهند پرداخت.

 

یادآور می شود، این نمایشگاه از 27 دی ماه تا یکم بهمن ماه در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برپا می شود./1308/102/ب1

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات