۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۳۱۲۰۳۸

کمپین اقصانا با هدف حمایت از مسجدالاقصی و انتفاضه سوم آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ کمپین اقصانا با هدف حمایت از مسجدالاقصی و انتفاضه سوم با حضور شخصیت های مخلتف آغاز شد.
کمپين اقصانا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با آغاز انتفاضه سوم مردم مظلوم فلسطین شاهد آن بودیم که ظرفیت رسانه‌ای کشور آن‌طور که باید و شاید به این موضوع مهم نپرداخت و متاسفانه اخبار فلسطین عزیزمان لا به لای خبرهای مربوط به مذاکرات و تحرکات گروه‌های تکفیری و داعش گم شد.

 

مؤسسه نور قدس جوان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و با یک بصیرت انقلابی دست به حرکتی زده است که نام آن «کمپین اقصانا» نام دارد.

 

کمپین اقصانا با این هدف شکل گرفته است که بتواند در انتفاضه جدیدِ مردم مظلوم فلسطین یار و یاور عزیزان مبارز سرزمین قدس باشد، ضمن اینکه با استفاده از فضای مجازی حرکتی را آغاز کند که در آن افراد مختلف با هدفی واحد که همان «آزادی قدس شریف» است از جریان مقاومت مردم فلسطین حمایت کنند.

 

از این‌رو مؤسسه نور قدس جوان طی بیانیه ای از آحاد ملت ایران خواسته است با گرفتن عکسی در حمایت از مسجدالاقصی قبله اول مسلمین به این کمپین بپیوندند و تصاویر خود را با هشتگ های «أقصانا_لاهیکلهم، #مسجدالاقصای ماست، aqsaisours»، انتفاضه الثالثه در فضای مجازی منتشر کنند.



گفتنی است، تا کنون شخصیت های مختلفی از جمله حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد جمکران، حجت الاسلام امرودی رییس معاونت اجتماعی شهرداری تهران، ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، خالد قدومی نماینده حماس در ایران، مجتبی رحماندوست نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین رویوران کارشناس مسائل خاورمیانه، مهدی شکیبایی قائم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین، محمد ایرانی سفیر سابق ایران در اردن، روح الله زاد دبیر کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، سیروس شیرزاد سردبیر قدسنا به این کمپین پیوسته اند./856/202/ب1

ارسال نظرات