۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۳۱۲۶۲۷
مشاور عالی استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

ضرورت برپایی برنامه های دهه فجر بر مبنای اقتصاد مقاومتی/ ایران قدرت بلامنازع منطقه است

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی استاندار کرمانشاه در امور روحانیت با اشاره به پرهیز از خرج تراشی های بیهوده و اسراف در برپایی جشن‌های انقلاب، گفت: باید اقتصاد مقاومتی مبنای کار قرار گیرد اما هیچگونه اهمال در برگزاری عزتمند جشن های انقلاب پذیرفته نیست.
جعفر همتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه در جلسه کمیته نهادها و سازمان های ستاد دهه فجر سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی که پیش از ظهر امروز برگزار شد با گرامیداشت انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان به دنبال شکست انقلاب بودند و به هر طریق سعی داشتند جلوی پیروزی این انقلاب در کشور ایران را بگیرد، آن ها انقلاب اسلامی را زلزله بزرگ نامیدند.


مشاور استاندار در امور روحانیت ادامه داد: امام خمینی(ره) و ملت ایران بر این باور بودند که می توان بعد از 1400 سال حکومت شاهنشاهی، انقلاب و حکومت اسلامی را در کشور ایجاد کرد، امام راحل از سال 42 وارد مبارزات اصلی شد و سختی زندان و تبعیدهای متوالی نتوانست ارتباط میان امام خمینی (ره) و امت را قطع کند.


وی ابراز داشت: امام راحل(ره) امت ایران و مردم را به خوبی می شناخت و مردم نیز به خوبی به دستورات و فرامین امام عمل می کردند، این تعامل خوب موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، در این راه 4000 شهید تا 22 بهمن ماه 57 تقدیم انقلاب شد که در این میان سهم استان کرمانشاه 50 شهید بود.


همتی تصریح کرد: عشق به امام خمینی(ره) و شهدا انقلابی را رقم زد که پس از آن ایران به عنوان یک قدرت بلامنازع در خاورمیانه و آسیا شناخته شد و امروز همگی به اثرگذاری ایران در روابط بین الملل اذعان دارند.


وی خاطرنشان کرد: مردم شریف ایران پس از پیروزی نیز همراه و پشتیبان این انقلاب بودند تا جایی که 37 سال تحریم و فشار اقتصادی را تحمل کردند، امروز هر ایرانی با افتخار نام وطن خود را بر زبان جاری می کند و از داشتن رهبری فقیه و جامع الشرایط بر خود می بالد، اکنون ایران در بسیاری از صنایع به خودکفایی رسیده و در صنایع نظامی به عنوان قدرت منطقه شناخته می شود.


مشاور عالی استاندار کرمانشاه بیان داشت: شهدا ستاره های فروزانی هستند که اکنون ناظر بر اعمال ما بوده و مسؤولیتی سنگین در جهت حفظ این انقلاب بر دوش ما نهاده اند.


همتی با اشاره به تشکیل 22 کمیته برای برگزاری جشن های پیروزی انقلاب، افزود: کمیته های مختلفی شامل کمیته های نظامی، اجتماعی، سیاسی، مردم نهاد و دیگر کمیته ها به ریاست مدیر کل ادارات جلسات متعددی را برگزار کردند و برنامه ها و دستوالعمل ها به ادارات ارسال شده است.


مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب گفت: باید مبنای امور و کارها بر اقتصاد مقاومتی قرار گیرد و از خرج تراشی های بیهودی پرهیز شود و اسراف صورت نگیرد، از طرفی هیچگونه اهمال و کوتاهی در برگزاری عزتمند جشن های انقلاب از سوی ادارت پذیرفته نیست.


وی در پایان عنوان داشت: هر اقدامی که موجب نزدیک تر شدن مردم به انقلاب شود، باید انجام شود و نباید در این زمینه کوتاهی صورت گیرد، کمیته نظارت نیز عملکرد ادارات مختلف استان را رصد می کند، امید است جشن های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نحوی شایسته برگزار شود./857/202/ب2

ارسال نظرات