۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۱۲۶۵۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل در دهه فجر ضروری است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با تأکید بر لزوم برگزاری شایسته مراسمات دهه فجر، گفت: تبیین اندیشه های امام راحل و ترویج آن ها یکی از اصلی‌ترین برنامه های دهه فجر است.
عباس سروري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ظهر امروز در جلسه کمیته نهادها و سازمان های ستاد دهه فجر سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: مراسم استقبال از دهه مبارک فجر امسال برای نخستین بار در کرمانشاه برگزار می شود و مردم و مسؤولان استان به استقبال ایام پیروزی انقلاب اسلامی می روند.


سروری تصریح کرد: توجه ویژه به برگزاری منظم و درخور مراسمات دهه فجر ادای احترام به انقلاب بوده و نباید هیچ گونه کم کاری در این زمینه صورت پذیرد، ادارات و ارگان‌های مختلف باید به سهم خود در برپایی این مراسمات حضور فعال داشته باشند.


وی پاکسازی و زیباسازی سطح شهر را لازمه استقبال از ایام دهه فجر دانست و گفت: زیباسازی سطح شهر چهره شهر را متناسب با برگزاری جشن ها و مراسمات ایام پیروزی انقلاب می‌کند، بنرها و پلاکاردهای نامربوط با ایام دهه فجر نیز باید از سطح شهر جمع آوری شود.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ادامه داد: در ایام دهه فجر باید ادارات با ارائه مستنداتی دستاوردهای خود در طی 37 سال گذشته را به نمایش گذارند تا کارکنان و مردم با اقدامات صورت گرفته آشنا شوند.


سروری خاطرنشان کرد: ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) یکی از اصلی ترین برنامه های دهه فجر بوده و ترویج و تبیین این اندیشه ها بر عهده تمام ارگان ها قرار دارد، باید در این زمینه مستند سازی های مناسب و شایسته صورت پذیرد.


وی بیان داشت: در روز 12 بهمن مدیران و مسؤولان و عموم مردم با حضور در مزار شهدا با آرمان ها امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب تجدید پیمان و به آن ها ادای احترام می کنند.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ابراز داشت: همزمان با یوم الله 22 بهمن ماه جاری بانگ الله اکبر از بلندگوهای سطح شهر پخش شده و همزمان چهار نقطه از سطح شهر نورافشانی می شود.


سروری گفت: از برنامه های حاشیه ای راهپیمایی 22 بهمن می توان به برپایی غرفه ای فرهنگی و تبلیغی، خاطره گویی، ارائه خدمات رایگان پزشکی و دیگر موارد اشاره کرد.


وی بیان داشت: حضور همه کارکنان ادارات در مراسمات دهه فجر و جشن های انقلاب لازم و ضروری است تا مراسمات با حضور پرشور و گسترده مسؤولان و عموم مردم برگزار شود.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان گفت: امید است با برپایی منظم و شایسته مراسمات دهه فجر مردم بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام راحل و شهدای انقلاب تجدید میثاق کنند./857/202/ب2

ارسال نظرات