۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۳۱۲۶۶۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ریشه انحرافات فکری، سیاسی و عقیدتی در جدایی از قرآن و عترت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که مهم ترین مشکل جهان غرب دوری از معنویت است، گفت: ریشه انحرافات فکری، سیاسی و عقیدتی در جدایی از قرآن و عترت است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد، گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز قرآن به عنوان تنها کتاب الهام‌بخش به دنیا معرفی شده است.

 

وی با اشاره به تلاش استکبار در جهت قرآن هراسی، افزود: تلاش و جنجال غرب علیه ایران اسلامی برای جلوگیری از حاکمیت قرآن است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: شرکت های غربی برای تحریف و اهانت به قرآن سرمایه گذاری می کنند تا از قرآن تقدس زدایی کنند و جایگاه والایی بین مسلمانان نداشته باشد.

 

وی با بیان این که مهم ترین مشکل جهان غرب دوری از معنویت است، اظهار داشت: ریشه انحرافات فکری، سیاسی و عقیدتی در جدایی از قرآن و عترت است.

 

قرآن سند هدایت بشری است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی قرآن را سند هدایت بشری عنوان کرد و گفت: تمسک به قرآن، نماز و ولایت مایه نجات بشریت است.

 

وی در ادامه با بیان این که دانشجویان دانشکده علوم قرآنی پرچمداران قرآن هستند، عنوان کرد: با توجه به قولی که دادیم از منحل شدن این دانشگاه جلوگیری شده است.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به در حال گسترش بودن دانشگاه علوم قرانی لرستان خاطرنشان کرد: دانشجویان علوم قرآنی وظایف سنگینی بر دوش دارند و باید به رسالت خویش عمل کنند.

 

وی با تأکید بر تقویت مراکز آموزش عالی قرآنی یادآور شد: دانشجویان علوم قرآنی باید به دور از حاشیه ها درس بخوانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: هزینه کردن در زمینه فعالیت های قرآنی و دینی امری مهم و تبدیل به سرمایه خواهد شد.

 

وی با اشاره به جمعیت ولایی استان لرستان و استقبال آنان از حوزه های علمیه، فعالیت های دینی و معنوی اظهار داشت: باید از ظرفیت های موجود در جهت تقویت و گسترش معنویت در جامعه استفاده کرد.

 

گفتنی است، در پایان از زحمات رییس دانشکده علوم قرآنی لرستان قدردانی شد و حجت‌الاسلام جعفر بچاری، به عنوان رییس جدید دانشکده علوم قرآنی منصوب شد./9459/202/ب1

ارسال نظرات