۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۳۱۳۴۱۸
ولایتی:

آگاه سازی ملت های مسلمان ریشه تکفیر را می خشکاند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آگاه سازی ملت های مسلمان را عامل مهمی در خشکاندن ریشه تکفیر دانست و تاکید کرد که باید واقعیت‌های نورانی اسلام را به درستی برای جهانیان منتشر کنیم تا همه اسلام ناب محمدی را از این اسلام آمریکایی جدا کنند.
علي اکبر ولايتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل در حاشیه برگزاری دومین کنگره خطر جریان‌های تکفیری و افراطی در گفت‌‌وگو با خبرنگاران، گفت: بدون تردید برای مقابله جدی با فکر انحرافی تکفیری ها باید در چنین مجامعی که علما و بزرگان حضور دارند موضوع مورد بحث قرار گیرد.

 

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل در ادامه ابراز داشت: باید با تکیه بر قرآن کریم و احادیث و سنت تعقل که در اسلام یک ریشه 1400 ساله دارد، پاسخ تئوری به تکفیری‌ها داده شود.

 

ولایتی با تأکید بر این‌که باید همه جوانان مسلمان را از خطر این تفکر آگاه کرد، اظهار داشت: باید واقعیت‌های نورانی اسلام را به درستی برای جهانیان منتشر کنیم تا همه اسلام ناب محمدی را از این اسلام آمریکایی جدا کنند.

 

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل تصریح کرد: اگر بتوانیم جوانهای مسلمان جهان را به درستی قانع کنیم بدون تردید دیگر جریان‌های تکفیری ریشه‌ای نخواهند داشت.

 

وی در پایان به نقش و اهمیت رسانه‌ها در مبارزه با این جریان‌ها اشاره کرد و گفت: اگر رسانه ها نباشند آنچه که در این مجامع مطرح می‌شود در همین‌جا خواهد ماند و این اهمیت نقش رسانه را می‌رساند چراکه این کنگره ها را به سمع و نظر امت اسلامی می‌رساند./922/پ202/ج

ارسال نظرات