۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۱۳۵۹۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت بیش از 300 مبلغ به مناسبت دهه فجر در لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام و فعالیت 300 مبلغ به مناسبت ایام دهه فجر در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برنامه های دهه فجر در مساجد استان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت یک هزار و 650 مسجد در مناطق شهری و روستایی استان لرستان افزود: از این تعداد 200 مسجد استان دارای پورتال است.

 

حجت الاسلام غلامی هدف از راه‌اندازی پورتال مساجد را ارتقای سطح علمی، اعتقادی، مذهبی مراجعه کنندگان عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش‌های دینی و اعتقادی برای علاقه‌مندان از طریق  پورتال مساجد صورت می گیرد.

 

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مسابقات علمی را از دیگر فعالیت هایی بیان کرد که از طریق پورتال مساجد برای علاقمندان و مراجعه کنندگان به پورتال مسجد برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به ایام دهه فجر و اجرای برنامه های دهه فجر در مساجد، مدارس و دیگر مکان ها عنوان داشت: در راستای برگزاری برنامه های دهه فجر و گرامیداشت این ایام بیش از 300 مبلغ مشغول فعالیت هستند.

 

وی در ادامه یادآور شد: هدف از فعالیت و اعزام مبلغان تبیین آرمان های امام راحل و انقلاب در جامعه به ویژه بین جوانان و معرفی دستاوردهای انقلاب است.

 

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: مبلغان اعزامی در مساجد، مدارس، ادارات و روستاهای استان مشغول فعالیت در زمینه بیان دستاوردهای انقلاب خواهند بود.

 

وی برگزاری گفتمان های دینی با موضوع انقلاب، حجاب و عفاف، نقش زنان در شکل گیری انقلاب و پاسخگویی به شبهات دینی جوانان را از دیگر فعالیت های مبلغان اعزامی به مناسبت دهه فجر عنوان کرد.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: حضور مبلغان بین مردم امری بسیار مهم در زمینه توجه به برنامه های دهه فجر و غافل نشدن از آن است.

 

وی در ادامه با بیان این که حضور مردم در صحنه های گوناگون و راهپیمایی ها خار چشم دشمنان انقلاب است، اظهار داشت: این حضور موجب یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد و نماد وحدت و همدلی دولت و ملت است.

 

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: فعالیت و حضور مبلغان بین مردم نقش بسزایی در فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه دارد./9459/302/ب3

ارسال نظرات