۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۳۱۳۷۹۲
در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی؛

نمادهای مبارزه با نفوذ استکبار در مساجد قم نصب می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از نصب نمادهای مبارزه با نفوذ استکبار در مساجد استان و برگزاری همایش وب مستر با هدف جنبش محتوایی انقلاب و هر مسجد یک سایت در آستانه سی و هفتمین دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
برنامه هاي دهه فجر دبيرخانه کانون فرهنگي و هنري استان قم سعيد روحاني همايش ستاد هاي دهه فجر انقلاب اسلامي سراسر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید روحانی، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم صبح امروز در نشست خبری کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم به تشریح برنامه های این مجموعه پرداخت.

 

وی ابراز داشت: این مراسمات در 10 مسجد و با سخنرانی 10 شخصیت برجسته کشوری برگزار می شود؛ در هر یک از این مراسمات، بسته های فرهنگی به حاضران عرضه می شود که حاوی مسابقاتی با محتوای انقلابی است و در پایان مراسم به 7 نفر از برندگان، جوایزی اهدا خواهد شد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری استان قم افزود: تلاش شده تا در هر یک از این مراسمات مسؤولان استانی حضور یابند؛ تمامی برنامه ها همزمان با نماز مغرب و عشا آغاز می شود و کمتر از 2 ساعت به طول می انجامد.

 

براساس این گزارش، برنامه‌های دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری استان قم در دهه فجر به شرح زیر است:

 

دوشنبه 12 بهمن ماه، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در مسجد طفلان مسلم که در نیروگاه، چهار راه دو طفلان مسلم واقع شده است.

سه شنبه 13 بهمن ماه، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قوامی در مسجد چهل اختران که در خیابان آذر، جنب امام زاده موسی مبرقع(ع)  واقع شده است.

چهارشنبه 14 بهمن ماه، سخنرانی حجت الاسلام پور رضا در مسجد محمد رسول الله(ص) که در شهرک امام خمینی(ره)، ابتدای بلوار شهید کریمی واقع شده است.

پنجشنبه 15 بهمن ماه، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در مسجد محمدیه که در خیابان 19 دی، جنب تالار طاووس واقع شده است.

جمعه 16 بهمن ماه، سخنرانی آیت الله اراکی در مسجد امیرالمؤمنین که در خیابان شهید فاطمی (دور شهر) واقع شده است.

شنبه 17 بهمن ماه، سخنرانی حجت الاسلام حسینی اراکی در مسجد الزهرا(س) که در خیابان صفاشهر واقع شده است.

یکشنبه 18 بهمن ماه، سخنرانی حجت الاسلام ربانی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) که در میدان آزادگان، ابتدای بلوار نواب صفوی واقع شده است.

دو شنبه 19 بهمن ماه، سخنرانی حجت الاسلام رزاقی در مسجد امام خمینی(ره) که در خیابان دانیال نبی، نبش کوچه 16 واقع شده است.

سه شنبه 20 بهمن ماه، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در مسجد حضرت زینب(س) که در پردیسان، خیابان انقلاب اسلامی واقع شده است.

چهارشنبه 21 بهمن ماه، سخنرانی حجت الاسلام برادران در مسجد امام حسین(ع) که در شهرک امام حسن(ع) واقع شده است.

 

حجت الاسلام روحانی در ادامه اظهار داشت: حدود 530 کانون در سطح استان قم در حال فعالیت هستند که در سال جاری حدود 300 کانون در حال آماده به کار شده و در این راستا فعالیت می کنند؛ همچنین تصمیم گرفته شده تا 120 نوجوان و جوانی که تا به حال به مشهد مقدس مشرف نشده اند، به این سفر زیارتی فرستاده شوند.

 

وی با اشاره به فعالیت های رسانه‌ای در دهه فجر گفت: همایش وب مستر با هدف جنبش محتوایی انقلاب و هر مسجد یک سایت در دستور کار قرار دارد؛ نمادهای مبارزه با نفوذ استکبار نیز در مساجد شهر قم نصب می شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری استان قم افتتاحیه این مراسمات را با برگزاری محفل قرآنی در بیت امام خمینی(ره) همراه دانست و ابراز کرد: نخستین برنامه این مجموعه، برگزاری محفل قرآنی در بیت امام(ره) در شام دوازدهم بهمن است.

 

وی از دیگر برنامه های دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری استان قم در دهه فجر به پرسمان جوان اشاره کرد که براساس آن با استفاده از افراد خبره، به رفع شبهات جوانان در زمینه انقلاب اسلامی پرداخته می شود./840/پ202/ی

ارسال نظرات