۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۳۱۳۹۹۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی همه معادلات غرب در جهان را تغییر داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در تاریخ هر ملتی روزهای فراموش‌ نشدنی وجود دارد، گفت: ایام پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ایران روزهای فراموش‌نشدنی برای همه ملت ها است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار مسؤولان شوراهای اسلامی شهر و روستای قائمشهر با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، با اشاره به این که در تاریخ هر ملتی روزهای فراموش‌ نشدنی وجود دارد، اظهار داشت: ایام پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ایران روز های فراموش‌نشدنی برای همه ملت ها است.

 

وی با بیان این که نظام اسلامی در 37 سال گذشته علیرغم همه تلاش های دشمنان به پیشرفت های قابل توجهی در حوزه های مختلف دست یافته است، افزود: مسؤولان باید دستاوردهای بیش از سه دهه نظام الهی را برای مردم تشریح کنند.

 

امام جمعه قائمشهر، دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازنگری دوران انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: نهضت اسلامی با رهبری روحانیت و همراهی ملت ایران به پیروزی دست یافت.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، بازنگری حوادث دوران انقلاب را سرشار از درس های بزرگ و کوچک عنوان کرد و بیان داشت: بازگشت به رویدادهای 35 سال گذشته و یادآوری آن می تواند درسی برای آیندگان باشد و همچنین مسیر راه را برای آنها هموار خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که همه مردم با دست‌های خالی و مشت‌های گره ‌کرده در برابر نظام شاهنشاهی ایستادند، گفت: معجزه‌ای در این قرن پدید آمد و به‌حق روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یوم‌الله نام گرفت.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جشن پیروزی انقلاب اسلامی، جشنی مردمی و ملی با حضور میلیونی مردمی است در حالی‌که در سایر ملت‌ها اینگونه نیست، اظهار داشت: همه مردم از اقصا نقاط کشور از شهرهای بزرگ گرفته تا روستاها در این روز خود را ملزم به حضور می‌دانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت: باید همه مردم ایران به‌ ویژه امت ولایت‌مدار خطه سرسبز مازندران دین خود را نسبت به امام راحل ادا کنند و روز 22 بهمن هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که اگر دوازدهم بهمن و دهه فجر به عنوان یوم الله معرفی می شود به سبب آن بوده که حادثه خدایی اتفاق افتاده است و مردم حضوری چشمگیر و ارزشمند از خود نشان دادند، ادامه داد: در دوران امام خمینی(ره) عده ای می گفتند مگر می شود با شاه و آمریکا در افتاد که ایشان پاسخ می دادند ما باید به وظیفه خود عمل کنیم که نتیجه با خداوند منان است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تاریخ انقلاب اسلامی و حوادث قبل از آن باید به خوبی برای نسل جوان تبیین شود، افزود: در این کشور به رهبری امام راحل نهضتی عظیم و ریشه ای اتفاق افتاد که نظام دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی با دست خالی و با فریاد، شعار وحضور همه جانبه مردم ساقط شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که باید از خداوند منان بخواهیم تا امداد و نصرت های بیشتر غیبی خود را برای ملت ایران برخوردار کند، بیان داشت: مردم در سایه امامت و ولایت اجتماع کردند که به پیروزی رسیدیم و دفاع مقدس هم در این راستا بوده است. 

 

امام جمعه قائم شهر با تاکید بر این که انسجام امروز و فردای ایران اسلامی با حرکت در مسیر ولایت است، تصریح کرد: باید قدر نعمت ولایت را دانسته و شکرگزار این وجود گرانقدر باشیم.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) به حقیقت فرد ﺍﺳﺘﺜﻨﺎﻳﻲ ﺑﻮﺩﻧﺪ و ﺍﻳﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﻳﻪ ﺑﻨﺪﮔﻲ ﺧﺪﺍ ﻭ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﻧﻔﺲ ﺍﻣﺎﺭﻩ و داشتن ﺧﻮﺩ آﮔﺎﻫﻲ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺭﺳﻴﺪﻧﺪ، افزود: معمار کبیر انقلاب ﺁن قدر آﻳﻨﺪﻩ ﻧﮕﺮﻱ ﻭ ژﺭﻑ ﻧﮕﺮﻱ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ﮐﻪ همه رهنمودهایشان ﺗﺎﺯﮔﻲ ﺩﺍﺭﺩ که باید تدابیر ارزنده بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در برنامه های ما اجرایی شود.

 

امام جمعه قائمشهر ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ اﯾﻦ ﮐﻪ ﺟﺒﮫﻪ ﮐﻔﺮ در ﺳﻪ دھﻪ اﺧﯿﺮ ھﻤﻪ ﺗﻼش ﺧﻮد را در ﺟﮫﺖ ﺿﺮﺑﻪ زدن ﺑﻪ اﻧﻘﻼب و آرﻣﺎن ھﺎی ﻧﻈﺎم اﺳﻼﻣﯽ ﺑﻪ ﮐﺎر ﮔﺮﻓﺖ، ﺑﯿﺎن داﺳﺖ: اﻣﺎ وﻻﯾﺖﻣﺪاری ﻣﻠﺖ اﯾﺮان و ﺣﻀﻮر ھﻤﯿﺸﻪ در ﺻﺤﻨﻪ آﻧﮫﺎ ﺳﺒﺐ ﺷﮑﺴﺖ ﻧﻘﺸﻪھﺎی ﺷﻮم دﺷﻤﻨﺎن ﺷﺪ./950/202/ب3

ارسال نظرات