۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۳۱۴۰۳۶
آیت الله علما مطرح کرد؛

اهل عالم متأثر از انقلاب ایران است/ چارچوب محکم ولایت فقیه حافظ انقلاب و نظام

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما ولایت فقیه را حافظ انقلاب و نظام خواند و گفت: همه اهل عالم متأثر از انقلاب ایران هستند زیرا این انقلاب، الهی بوده و بر مبنای معنویت و اخلاق شکل گرفت.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که به مناسبت دهه فجر برگزار شد با تبریک و تهنیت عید انقلاب و دهه فجر عنوان داشت: عید انقلاب، عید نور، معنویت، صلابت و فریاد ملت و اسلام است، اهل عالم متأثر از انقلاب ایران هستند.


وی افزود: انقلاب و شخصیت امام راحل (ره) همچون اقیانوسی عظیم است، امام در سال 42 و در زمان رحلت آیت الله بروجردی تذکری به حکومت شاهنشاهی داد و فرمود اسلام هنوز زنده است، یعنی از سال 42 امام به شاه در خصوص شکل گیری انقلاب اسلامی هشدار داد.


آیت الله علما با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ادامه داد: امام خمینی (ره) همواره بر نیت الهی کارها و امور تأکید فراوان داشت و قیام و حرکت انقلاب را نیز بر مبنای رضایت الهی شکل داد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: معنویت و سلامت اخلاق و عرفان و تقوای امام راحل همه را در مقابل ایشان خاضع می کرد و بر همه اثرگذار بود به طوری که آیت الله گلپایگانی در خصوص شخصیت امام می فرماید ما در دوران طلبگی چیزی جز معنویت و تقوا در وجود امام ندیدیم.


آیت الله علما خاطرنشان کرد: چیزی که انقلاب را حفظ و پشتیبانی می کند سلامت اخلاق افراد است، در نظام جمهوری اسلامی باید امور و کارهای انجام شده با اسلام سنخیت داشته باشد.


امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان در مقابل انقلاب ایران مأیوس و نا امید هستند زیرا معنویت امام و صلابت انقلاب اجازه دست درازی دشمنان به امور کشور را نمی دهد، امروز نیز همین سلامت و صداقت، انقلاب را حفظ می کند.


وی با تأکید بر حفظ جامعیت انقلاب یادآور شد: امروز ایران در منطقه یک ابرقدرت است و علت این ابر قدرتی، مردم ملت ایران هستند، این صلابت باید حفظ شود، جامعیت انقلاب امروز در دست ملت است از این رو باید تلاش کرد که عظمت و سلامت انقلاب حفظ شود.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ابراز داشت: چارچوب محکم ولایت فقیه انقلاب و نظام را حفظ کرده و اکنون ما موظف به حفظ این انقلاب و انتقال آن به نسل های بعد هستیم، همه در مقابل خون شهدا مسؤول هستیم و باید در مدیریت و اداره کشور برای دنیا الگو باشیم.


آیت الله علما در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ایران ام القرای جهان اسلام است و چشم جهانیان به انقلاب ایران دوخته شده است از این رو باید قیام و حرکت و مدیریت ما باید با نیت الهی همراه باشد که قطعأ خداوند یار و یاور و حافظ چنین ملتی خواهد بود./857/202/ب3

ارسال نظرات