۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۱۴۳۲۶
مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور:

حیثیت ملت ایران مرهون تدبیر و مدیریت صحیح رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور در جمع مردم ولایتمدار شهرستان سنقر گفت: حیثیت ملت ایران مرهون تدبیر و مدیریت صحیح رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام مستشاري 54

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علیرضا مستشاری مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور پیش از ظهر امروز در مسجد جامع شهرستان سنقر با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر اظهار داشت: از نشانه هاى انقلابى بودن این است که دشمن شناس باشیم و عمل و حرکت ما برخلاف خواست دشمنان انقلاب و ملت باشد.


مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور عنوان داشت: امام خمینی (ره) در تصمیم گیرى براى ورود به ایران برخلاف خواست و نظر دشمنان ملت عزم جدى داشت و در ١٢ بهمن با ورود به موقع به کشور نقشه آمریکا و انگلیس را نقش بر آب کرد و مقدمات پیروزى شکوهمند انقلاب اسلامى را رقم زد.


وی در ادامه افزود: امروز درخواست ملت از مجلس خبرگان رهبری حفظ اقتدار رهبرى نظام اسلامى است و همه حیثیت ملت ایران مرهون تدبیر و مدیریت صحیح رهبر معظم انقلاب است.


حجت الاسلام مستشاری خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینى (ره) با ملت شفاف بودند و هیچ نکته اى را از مردم پنهان نمی‌کرد همین صداقت و یکرنگى او بود که ملت را شیفته خود کرده بود.


مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور در ادامه افزود: امروز تمام آن صفات نورانى اعم از صداقت، شجاعت و تدبیر و اقتدار امام راحل یکجا در شخصیت رهبر معظم جمع شده است.


وی بیان داشت: حفظ وحدت ملى ازمؤلفه هاى انقلابى بودن است، تفرقه  از هر نوعش براى ملت ما همچون سم است نباید بگذاریم دشمنان قسم خورده انقلاب براى ایجاد تفرقه بین ملت نفوذ کنند و در این خصوص همه بایدگوش به فرمان ولى فقیه باشیم.


حجت الاسلام مستشاری در پایان تصریح کرد: برخى ازدشمنان قسم خورده انقلاب چشم طمع به کرسى هاى مجلس خبرگان دوخته اند و حتى حاضرند کلان ترین هزینه ها را صرف کنند تا دراین مقام نفوذ کنند و همه هدفشان تضعیف مبانى انقلاب و نظام و رهبرى عزیزمان است که البته کور خوانده اند چرا که ملت بصیر نخواهند گذاشت که این مسأله اتفاق بیفتد./857/302/ب3

 

ارسال نظرات