۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۳۱۴۵۴۰
نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

اتحاد شرق و غرب در مبارزه با ایران

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در قزوین با اشاره به اهمیت دین‌داری اسلامی، گفت: هر زمانی که مبارزه با دین و ایمان پیش می‌آید، شرق و غرب با هم متحد می‌شوند و در انقلاب اسلامی ایران همه کشورها در مقابل حرکت انقلابی مردم متحد می‌شوند.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، ظهر امروز در یادواره شهدای مسجد امام جعفر صادق (ع) آبیک گفت: انقلاب اسلامی ایران جان، ایمان و تحقق آرزوی مردم برای ظهور است و توطئه‌ها برای گرفتن شور و شوق مردم برای حضور در انتخابات در آن‌ها اثری نخواهد داشت و انقلاب به کسانی نیازمند است که جانشان را برای سربلندی انقلاب به کف گرفته و خواهند گرفت.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت دین‌داری اسلامی افزود: هر زمانی که مبارزه با دین و ایمان پیش می‌آید، شرق و غرب با هم متحد می‌شوند و در انقلاب اسلامی ایران همه کشورها در مقابل حرکت انقلابی مردم متحد می‌شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تأکید بر مسایل و فواید انقلاب اسلامی گفت: باید مسایل و فواید انقلاب اسلامی هموار شود، چرا که شنیدن آن فواید مسایل مهمی به همراه دارد و مراسماتی که در ایام دهه فجر برگزار می‌شود، موجب افزایش فهم و معرفت مردم به مبانی انقلاب شده و باید با نگاه عمیق‌تر و حساس‌تری به آن‌ها توجه شود.

 

این کارشناس حوزوی به برخی از اثرات انقلاب اسلامی ایران در جهان اشاره و خاطرنشان کرد: فلسطین، نوار غزه، لبنان، یمن و عراق به برکت انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری در مقابل صهیونیست‌ها و داعش ایستادگی کرده و سربلند و پیروز شده‌اند و این مهم بخشی از اثرات انقلاب است.

 

از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایمان به خدا و ولایت پذیری مردم ایران است

این مفسر قرآن با اشاره به چهار ویژگی انقلاب اسلامی ایران و تفاوت آن نسبت به انقلاب‌های دیگر جهان اشاره و اظهار کرد: ایمان و عقیده مردم به خدا، نبوت، قرآن، ولایت و امامت یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی مردم ایران بود که آن را نسبت به سایر انقلاب‌های جهان متمایز کرده است.

 

وی وحدت را ویژگی دوم انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: زمانی که مردم مؤمن ایران به این نتیجه رسیدند که این حکومتی نیست که ما باید داشته باشیم و در این ویژه در مساجد مشورت کردند و از بیانات علما استفاده نمودند، به وحدت رسیدند و وحدت آن‌ها وحدتی توحیدی است.

 

این استاد حوزوی رهبری را عامل سوم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران معرفی و تأکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران را انسانی الهی، خدایی و خود ساخته برعهده گرفت و سخنانش موجب تحول در میان مردم شد و در نهایت انقلاب به پیروزی رسید.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با توجه به ویژگی‌های ایمان به پروردگار عالمیان عنوان کرد: زمانی که مردم به ویژگی‌های ایمان به خدا، وحدت و رهبری اعتقاد پیدا کرده‌ و به آن عمل می‌کنند، خداوند عامل امدادهای غیبی را به کمک مردم آورد و این مهم در نتیجه انقلاب ایران را به پیروزی رساند.

 

وی در پایان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عامل امدادهای غیبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در مقاطع مختلف به یاری ملت ایران آمد و در جنگ تحمیلی، کودتاها، فتنه‌ها و در ماجرای طبس دشمنان را ناکام گذاشت./955/202/ب3

ارسال نظرات