۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۳۱۵۲۹۹
نماینده سابق ولی فقیه در سپاه صاحب الامر:

انقلاب اسلامی با تأسی از اهل بیت و مکتب قرآن به پیروزی رسید

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر گفت: انقلاب با داشتن رهبرانی مدیر و حکیم به کشورهای بیگانه که سعی در نابودی اسلام داشتند، فهماند انقلاب ما بر پایه اسلام بنا شده که به لطف خدا و جان فشانی شهدا، فهمید که نمی‌تواند چشم طمع به کشور ما داشته باشد.
حجت الاسلام اسداله رضواني حجت الاسلام اسداله رضواني

حجت الاسلام اسدالله رضوانی نماینده سابق ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به دهه فجر، گفت: مهم ترین عامل انقلاب تفکرات امام خمینی(ره) نسبت به شکل‌گیری اسلام در انقلاب است.

وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) انقلاب را بر پایه اسلام بنا نهاد و موجب شد انقلاب در مسیر اهل بیت و مکتب قرآن و پیروی از رهبر معظم انقلاب و ارزش‌های معنوی به مسیر خود ادامه دهد.

امام هندسه انقلاب را بر مکتب اسلام هدایت کرد

این مقام مسؤول ابراز کرد: برای شکل‌گیری انقلاب سه عامل توحیدی مورد توجه امام بود عامل نخست عنصر معنوی بود که امام خمینی(ره) انقلاب را بر پایه اسلام بنا نهاد که امام هندسه انقلاب را بر مکتب اسلام هدایت کردند.

انقلاب در مسیر اهل بیت و مکتب قرآن به پیروزی رسید

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه تصریح کرد: عامل دوم انقلاب، رهبری است که عامل نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام رضوانی ایران را از کشورهای قدرتمند اسلامی دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نظام جمهوری اسلامی ایران را برای ترسیم آرمان ها و اهداف انقلاب و روشنگری جامعه و فضای کشور و شناسایی شاخصه‌ها و کارکرد از سوی امام خمینی‌(ره) بود که پس از ایشان آیت الله خامنه‌ای سکان دار این عرصه شدند که بسیار حکیمانه در تمامی صحنه‌ها موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر کشورهای بیگانه شدند.

وی حضور پرشور مردم در صحنه های انقلاب را نشان دهنده پایبندی مردم به امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: مردم امام خمینی‌(ره) دوست داشتند و به خاطر دفاع از امام و انقلاب تا آخرین قطره خون جنگیدند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها از سوی رهبرانی حکیم به دشمن فهماند که نمی‌توانند چشم طمع به نظام و انقلاب داشته باشند و در جنگ و هشت سال دفاع مقدس، سیلی محکمی از انقلاب خوردند.

وی در پایان گفت: انقلاب با داشتن رهبرانی مدیر و حکیم به کشورهای بیگانه که سعی در نابودی اسلام کردند فهماند انقلاب ما بر پایه اسلام بنا شده که به لطف خدا و جان فشانی شهدا و هشت سال دفاع مقدس و پیروزی جمهوری اسلامی ایران فهمید که نمی‌تواند چشم طمع به کشور ما داشته باشد./838/302/ب1

ارسال نظرات