۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۱۵۳۰۲
آیت الله آل هاشم:

هر رأی مردم ایران تیری بر قلب استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز گفت: هر رأی مردم سیلی محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب و تیری به قلب استکبار جهانی است.
آيت الله سيدمحمدتقي آل هاشم، امام جمعه موقت تبريز

آیت الله محمد تقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را دو آزمون مهم مردم ایران اسلامی دانست و گفت: مردم هوشیارند و با بصیرت خود یک بار دیگر از این دو آزمون همانند سال‌های گذشته موفق بیرون خواهند آمد.

 


وی خاطرنشان کرد: همه مردم باید پای صندوق‌های رأی بیایند چراکه شرکت یک نفر و رأی آن به مانند تیری است که به قلب و چشم آمریکایی‌های جنایتکار و استکبار جهانی می‌خورد.

 


امام جمعه موقت تبریز تأکید کرد: همه مردم ایران همیشه باید برای دفاع از انقلاب و حریم کشور آماده باشند، انتخابات در حقیقت ایجاد یک حصار امنیتی برای کشور در برابر نا آرامی ها و از میان بردن آرامش کشور و ملت است.

 


وی با بیان این‌که شرکت در انتخابات به عنوان یکی از صحنه های حساس انقلاب از جمله خواسته های شهدا از ماست، خاطرنشان کرد: هر رأی سیلی محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب و تیری به قلب استکبار جهانی است.

 


امام جمعه موقت تبریز اهمیت انتخابات پیش رو را دوچندان دانست و با بیان این‌که انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و نقش آفرینی مردم در سرنوشت خود است، گفت: هر رأی مردم ایران در انتخابات 7 اسفند تیری بر قلب استکبار و آمریکا است.

 


وی توصیه هایی به کاندیداهای انتخابات داشت و صداقت، دامن نزدن به اسراف و هزینه های میلیاردی، پرهیز از تخریب رقیبان و ندادن وعده های غیرقابل اجرا را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه نامزدهای نمایندگی مجلس قرار گیرند.

 


آیت الله آل هاشم به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفدارانشان در خصوص ضرورت عمل به قانون و پرهیز از تخریب سایر نامزدها تذکر داد و بر لزوم پرهیز از اسراف در تبلیغات تاکید کرد و از مردم خواست به افراد اصلح که در خط ولایت فقیه و به خون شهدا ارزش قائل هستند، رأی دهند.

 


وی دقت مردم در انتخاب اصلح را دیگر نکته حائز اهمیت برشمرد و گفت: مردم به کسانی که تنها در ظاهر ولایتمدار هستند اما به راحتی پا روی خون شهدا می گذارند رای نخواهند داد، اصول و آرمان های انقلاب اسلامی تغییر پذیر نیستند و مردم ایران تا ابد شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد./854/302/ب1

ارسال نظرات