۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۳۱۶۲۸۶
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور:

مجریان انتخاباتی قانونمداری را سر لوحه امور خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با بیان این که مجریان انتخاباتی قانونمداری را سر لوحه امور خود قرار دهند، گفت: برگزاری انتخابات سالم، و با صلابت نیازمند ایجاد فضایی آرام و بدون حاشیه است و باید همه شرایط رقابت انتخاباتی به خوبی فراهم شود.
حسن‌بيگي عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور

شکرالله حسن بیگی عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که مجریان انتخاباتی باید مسلط به قانون باشند، اظهار داشت: اجرای خوب انتخابات در هفتم اسفند ماه سال جاری برای وزارت کشور و دولت بسیار مهم محسوب می شود.

 

با تخلفات برخی از کاندیداها در فضای مجازی برخورد می شود

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای یکی از مطالبات عمده و مهم رهبری است و امروز در تشکیل معتمدین انتخابات، هیأت های اجرایی در نظردهی و بررسی صلاحیت ها قانون را اجرا کردیم.

 

حسن بیگی در رابطه با تخلفات برخی از کاندیداها در فضای مجازی گفت: برخی از افراد فکر می کنند تخلفات فقط در فضای حقیقی است، خیر، فضای مجازی هم عین فضای حقیقی است، همانگونه که با متخلفین فضای حقیقی برخورد می شود با متخلفین فضای مجازی نیز برخورد خواهد شد.

 

استفاده از امکانات و وقت دولتی برای تبلیغات ممنوع است

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با بیان این که کاندیداهای انتخاباتی باید انتخابات سالمی را رقم بزنند، افزود: نامزدهای انتخاباتی باید قوانین، حساسیت‌ها، خطوط قرمز تعیین‌ شده را رعایت‌ کرده و از تبلیغات زودهنگام طبق قوانین ‌و آیین‌نامه‌های ‌انتخاباتی بپرهیزند.

 

حسن بیگی خاطرنشان کرد: مسؤولان و دست‌اندرکاران انتخابات در ایران اسلامی در راستای انتخابات بزرگ هفتم اسفند ماه، باید فضای کشور را آرام نگه دارند و مردم را نگران نکنند و همچنین از امکانات و وقت دولتی به هیچ عنوان برای تبلیغات استفاده نشود چرا که ممنوع است.

 

برگزاری انتخابات سالم، نیازمند فضایی آرام و بدون حاشیه

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با تاکید بر این که در ایران اسلامی همگان باید تلاش کنند تا انتخابات سالم اجرایی شود، بیان داشت: مسؤولان باید با همت و پشتکار برگزاری انتخابات سالم و به دور از جانبداری رقم زنند و سبب افتخار ایران اسلامی در جهان شوند.

 

حسن بیگی با بیان این که مجریان انتخاباتی قانونمداری را سر لوحه امور خود قرار دهند، گفت: برگزاری انتخابات سالم، و با صلابت نیازمند ایجاد فضایی آرام و بدون حاشیه است و باید همه شرایط رقابت انتخاباتی به خوبی فراهم شود.

 

شایان ذکر است، هفتم اسفندماه سال جاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود./842/302/ب3

 

ارسال نظرات