۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۳۱۶۶۲۲

آمادگی مدارس علمیه خواهران لرستان برای پذیرش بیش از 300 طلبه

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از آمادگی مدارس علمیه خواهران لرستان در راستای پذیرش بیش از 300 طلبه جدیدالورود خبر داد.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: هم اکنون 12 مدرسه علمیه خواهران در لرستان مشغول فعالیت هستند.

 

 

وی افزود: از این تعداد مدرسه علمیه خواهران در استان لرستان، 10 مدرسه در سطح دو و دو مدرسه علمیه نیز در سطح سه مشغول فعالیت در حوزه دین هستند.

 

 

تحصیل بیش از یک هزار و 300 طلبه در مدارس علمیه لرستان

مهرابی با اشاره به تحصیل طلاب در سطح دو و سه حوزوی در مدارس علمیه لرستان عنوان داشت: یک هزار و 385 طلبه لرستانی مشغول تحصیل در مدارس علمیه استان هستند.

 

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید نیز بیش از 300 طلبه نو ورود در مدارس علمیه خواهران استان پذیرش می شود.

 

 

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به آغاز نام نویسی در حوزه های علمیه همزمان با سراسر کشور، بیان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت حوزه و یا مدارس علمیه شهرستان ها می توانند اقدام به نام نویسی کنند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: پذیرش طلاب در سطح دو حوزوی در هر مدرسه ای بین 30 تا 35 نفر است و در سطح سه نیز 30 نفر پذیرش می شود.

 

 

مهرابی با اشاره به پذیرش طلاب سطح سه در دو مدرسه علمیه دورود و مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد یادآور شد: در این مدارس 60 طلبه پذیرش می شوند.

 

 

وی در ادامه افزود: پذیرش طلاب سطح سه به صورت حضوری و غیر حضوری در رشته فقه، اصول و تفسیر انجام می شود.

 

 

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان دارا بودن معدل حداقل 12 و شرایط سنی حداکثر 35 سال را از جمله شرایط پذیرش عنوان کرد./9459/302/ب1

ارسال نظرات