۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۳۱۷۰۵۵

تأسیس حوزه علمیه نیمه وقت بقیه الله در قزوین

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه در استان قزوین گفت: تأسیس حوزه بقیه الله به منظور تسهیل حضور بیشتر و ارتباط مردم با بدنه حوزه علمیه است.
حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین، عصر امروز در مراسم افتتاحیه حوزه علمیه نیمه وقت بقیه الله با حضور اساتید و مدیریت حوزه علمیه استان قزوین و با حضور طلاب محترم به همراه خانواده‌هایشان برگزار شد.

 

وی در ادامه به تبین ضرورت ورود حوزه و روحانیت به بطن جامعه و اقشار مردم اشاره کرد و افزود: متاسفانه بعد از انقلاب اسلامی درهای حوزه به روی مردم بسته شده و ارتباط اقشار مختلف مردم از جمله بازاریان و دانشجویان با حوزه علمیه کم شده است.

 

حجت الاسلام عباسی رییس کل حوزه علمیه در استان با تشکر از دست اندرکاران حوزه بقیه الله ابراز کرد: تأسیس حوزه بقیه الله به منظور تسهیل حضور بیشتر و ارتباط مردم با بدنه حوزه علمیه است.

 

حجت الاسلام میر عسگر مدیر حوزه نیمه وقت بقیه الله در ادامه با ارائه گزارشی از نحوه تأسیس این مدرسه بیان کرد: با ارائه گزارشی از نحوه تاسیس این مدرسه از زحمات تمامی اساتید و مدیریت حوزه و نماینده محترم ولی فقیه در استان تقدیر و تشکر کرد.

 

وی در پایان گفت: حوزه نیمه وقت بقیه الله به صورت یک دوره سه ساله در 9ترم به آموزش علاقه مندان به دروس حوزه در قالب معارف اسلامی و علوم قرآنی می پردازد./955/203/ب3

ارسال نظرات