۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۳۱۷۹۹۷
دبیر جامعه روحانیت کاشان:

تاکتیک دشمن در مقابله با انتخابات تغییر کرده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: تحریم انتخابات از سوی معاندین در سال های گذشته هیچ تأثیری بر مردم نداشته است و مردم با شور بیشتری پای صندوق های رای حضور پیدا کرده اند.
حجت الاسلام عليرضا شاه فضل قمصري

حجت الاسلام علیرضا شاه فضل، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری‌ رسا در کاشان، با اشاره به این که برخی از نمایندگان مجلس رفتارهایی دارند که مورد پسند مردم نیست، گفت: نمایندگانی در مجلس هستند که جایگاه نمایندگی ندارند، اما با ضوابط موجود توانسته اند به مجلس راه پیدا کنند.

 

وی افزود: نمی توان انتظار داشت که رییس جمهور و یا نمایندگان مجلس معصوم باشند و از طرفی ممکن از برخی از خطاها برنامه ریزی شده باشد و آسیب های مختلفی را برای نظام در پی داشته باشد که برخی از آنها را در سال های گذشته شاهد بوده ایم.

 

حجت الاسلام شاه فضل در خصوص راهکار جلوگیری از بروز خطا از سوی نمایندگان مجلس، گفت: برخی با عدم شرکت در انتخابات به دنبال ارسال پیام به مسؤولان هستند تا با این کار دلیل عدم حضور خود را خطای مسؤولان عنوان کنند.

 

دبیر جامعه روحانیت کاشان افزود: شرکت نکردن در انتخابات نمی تواند در کاهش خطاهای مسؤولان و نمایندگان تأثیرگذار باشد، بلکه باید با حضوری گسترده، منسجم و دقیق و انتخاب افراد شایسته موجب کاهش خطا شویم.

 

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان این که در برخی از دوره های قبلی انتخابات، شاهد القای تحریم انتخابات از سوی گروه های معاند با نظام بودیم، گفت: در انتخابات جاری شاهد تأکید معاندین بر رأی دادن به اشخاصی خاص است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که تحریم انتخابات از سوی معاندین در سال های گذشته هیچ تأثیری بر مردم نداشته است، بلکه مردم با شور بیشتری حضور پیدا کرده اند، گفت: دشمن تاکتیک خود در مقابله با انتخابات را تغییر داده، از این رو به معرفی کاندیدها های خاص می پردازد.

 

حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به این که معرفی برخی کاندیدها ها از سوی دشمنان نظام می تواند هم تهدید و هم فرصت باشد، گفت: تهدید به دلیل این که برخی ممکن است از آنها پیروی کنند که البته تعدادشان کم است.

 

وی فرصت موضع گیری دشمن در خصوص کاندیداها را در مشخص شدن دیدگاه دشمن نسبت به کاندیداها دانست و گفت: کسانی که مورد حمایت دشمن باشند، شایستگی ورود به انتخابات را ندارند و این موضوع باید مورد توجه شورای نگهبان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام شاه فضل با بیان این که ممکن است رسانه های معاند با معرفی برخی به دنبال خراب کردن وجهه آن افراد باشند، تأکید کرد: عدم حضور پای صندوق های رأی هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات