۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۳۱۸۱۹۷
امام جمعه کوهبنان:

ترفندهای دشمنان در انتخابات تاثیری نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهبنان گفت: مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی با وجود مشکلاتی که در جامعه به چشم می خورد وظیفه شرعی، ملی و انقلابی خود را به نحو احسن انجام خواهند داد، و در انتخابات شرکت خواهند کرد و دشمنان بدانند ترفندهای آنان تاثیری در امر انتخابات نخواهد داشت.
امام جمعه کوهبنان

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: هفتم اسفند ماه امسال باز یک حماسه دیگری را مردم شریف ایران اسلامی به نمایش خواهند گذاشت و قطعا مشکلات در جامعه هیچ تاثیری در امر انتخابات نخواهد داشت و مردم بارها چنین انتخاباتی را پس دادند.


وی بیان کرد: مشکلات در جامعه از اول انقلاب بوده ودر حال حاضر هم با توجه به دخالت دشمنان و گفتارهایشان مردم در امر انتخابات جدی تر خواهند شد و درتصمیم گیری ها و تعیین سرنوشت کشور خود مصمم تر می شوند و به یاری خدا تاکنون مردم در تمام عرصه های مختلف امتحان خود را خوب پس داده اند و همچون راهپیمایی 22 بهمن در روز هفتم اسفند حماسه دیگری را به نمایش خواهند گذاشت.


امام جمعه کوهبنان به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در این راستا، مردم فهیم وبا بصیرت ایران اسلامی با وجود مشکلاتی که در جامعه به چشم می خورد وظیفه شرعی، ملی و انقلابی خود را به نحو احسن انجام خواهند داد، و در انتخابات شرکت خواهند کرد و دشمنان بدانند ترفندهای آنان تاثیری در امر انتخابات نخواهد داشت.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که کشور ایران اسلامی دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش رو دارد، تأکید کرد: هردو این انتخابات خیلی مهم است، بخصوص انتخابات خبرگان رهبری که امر بسیار حساس و مهمی است و مردم همه متوجه این موضوع مهم هستند واین یک وظیفه سنگین است، و انشاءالله مردم همچون سال های گذشته با بصیرت خوبی که داشتند وارد صحنه های مختلف شدند، هفتم اسفند نیز از عهده این وظیفه سنگین سرفراز بیرون خواهند آمد.


وی در ادامه انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیز حائز اهمیت دانست و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی، ارتباط مربوط به قانون گذاری کشور است، بنابراین مردم باید حضور خوبی داشته باشند و با توجه به توصیه ها و فرمایش های مقام معظم رهبری داشتند، مردم اهل دقت و پژوهش هستند و با حضور خود در پای صندوق های رأی انتخاباتی پر شور وبا معنویت برگزار خواهند کرد.


امام جمعه کوهبنان یادآور شد: در انتخابات هفتم اسفند تمام اقشار، جناح ها با جدیتی که در تبلیغات دارند، در پای صندوق های رأی حضور پیدا می کنند وبه فرد مورد نظر خود رأی خواهند داد و به دشمنان ایران ثابت می کنند مردم ایران همیشه و در همه جا دست از آرمان های خود برنخواهند داشت و پشت سر رهبر فرزانه خود خواهند بود.


حجت الاسلام جعفری در بخش دیگری از سخنانش ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه ابراز کرد: مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توجه خاصی به ایام فاطمیه دارند، والطاف زیادی از ناحیه آن حضرت شامل حال مردم شده است، و مردم نیز حماسه هفتم اسفند را در این ایام برگزار می کنند.


وی تأکید کرد: در این ایام فاطمیه، مردم باید حواسشان به حرمت این ایام باشد، و فرد مورد نظر خود رأی آورد در این ایام نیازی به پایکوبی و جشن نیست وباید احترام حضرت زهرا(س) نگه داشته شود.


امام جمعه کوهبنان در پایان اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی قبل از انتخابات در مجالس عزاداری شرکت می کنند و این مجالس باید پر رونق باشد و مردم نیز باید حرمت نامزدهای انتخاباتی را داشته باشند. /9709/302/ب3

ارسال نظرات