۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵
کد خبر: ۳۱۸۵۷۷
زاکانی:

نفوذ، هدف هجمه تبلیغاتی انگلیس درباره انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: هجمه تبلیغاتی انگلیس در انتخاب اشخاص در راستای هموار کردن مسیر نفوذ خود به کشور صورت می‌پذیرد.
زاکاني نماينده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در همایش ائتلاف اصولگرایان که در مسجد فیروز آبادی شهرری برگزار شد در جمع خبرنگاران، که با سؤال خبرنگار رسا در زمینه هجمه تبلیغ انگلیس در انتخاب اشخاص غیر انقلابی پرسیده شد، گفت: آنان در صدد هموار کردن مسیر نفوذ خود به کشور هستند.

 

وی افزود: آنان در صدد آن هستند که اشخاصی را در کشور داشته باشند که در مسیر نظام سلطه، اهداف، مقاصد و غارت ایران را هموار کنند و استقلال کشور را به بهای اندک بفروشند از این رو انگلیس با این انتظار به دنبال اضمحلال انقلاب اسلامی است و دنبال اشخاصی بوده که از درون مسیری را طی کنند که مورد نظر آمریکا و انگلیس است.

 

زاکانی با اشاره به ویژگی‌های نمایندگان اشرافی، بیان داشت: نمایندگان اشرافی بی توجه به منافع ملی مسیری را دنبال می‌کنند که باند، گروه و خودشان منتفع شوند اینان چشم خود را بر مفاسد می‌بندند و در حقیقت بدون رعایت تقوای جمعی و بی‌دقتی به عناصر پیرامونی خود راهی را انتخاب می‌کنند که در این راه و اختیار مردم متضرر می‌شوند و انقلاب آسیب می‌بیند.

 

وی افزود: نمایندگان اشرافی به منافع دنیوی روی آوردند و خود و خانواده خودشان را متنعم می‌کنند و از توجه به دیگران غافل هستند اینان در سختی‌ها مردم را رها و برای خود عافیت را انتخاب می‌کنند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طیف مقابل در دوره گذشته در انتهای انتخابات اعلام پیروزی کردند در حالی که امروز انتخابات آغاز نشده اعلام پیروزی می‌کنند، ابراز کرد: این امر حاکی از شکستی است که آنان در حال مشاهده آن هستند و این بهانه فرار رو به جلویی است که بتوانند مسیری را اختیار کنند که مجددا بتواند در جامعه التهاب ایجاد کنند.

 

زاکانی عنوان کرد: مردم ایران باید توجه داشته باشند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز کدام طیف در خدمت مردم بوده است و کدام جریان خودش را از مردم جدا کرده و به نوعی یک طبقه خاص را به خود اختصاص داده و دنبال کسب منافع خود در کشور بوده است و یا توانسته مسیر دشمن را هموار و امید دشمن را برانگیزد و این راه تشخیص و محک در انتخاب اصلح است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است انتخاب 7 اسفند انتخابی باشد که فایده آن به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران برسد./813/202/ب1

ارسال نظرات