۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۳۱۸۹۴۵
عضو کمیته حقوقی ستاد انتخابات کرمانشاه:

تخلفات انتخاباتی سریعا رسیدگی می شوند

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به رسیدگی 31 قاضی مجرب به تخلفات انتخابی احتمالی، گفت: تخلفات انتخاباتی سریعاً رسیدگی می شوند.
اطلاعيه

به گزارش گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اردشیر شهریاری عضو کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان کرمانشاه عصر امروز در نشست خبری ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تصریح کرد: خوشبختانه انتخابات به خوبی در سطح استان در جریان بوده و تا کنون با مشکلی مواجه نبودیم.


شهریاری با اشاره به تشکیل کمیته حقوقی انتخابات اظهار داشت: 31 قاضی مطرح در استان به تخلفات رسیدگی کرده و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه کمیته حقوقی از ماه ها پیش تشکیل شده است، گفت: از ماه ها پیش این کمیته با برگزاری جلساتی تمهیدات لازم را برای پروسه انتخابات اندیشیده است.

 

عضو کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: قاضی های مجرب استان در شعب ویژه دادسرا و دادگستری استان که ویژه تخلفات انتخاباتی است مستقر شده اند و هرگونه تخلفی سریعا بررسی می شود.

 

شهریاری تاکید کرد: ابهامات فرمانداران و شعب اخذ رأی نیز از سوی این کمیته پاسخ داده شده و برطرف می شود.

 

وی در پایان در خصوص متخلفان بیان داشت: در صورتی که تخلفی مشاهده شود، اگر فرد متخلف از کارمندان دولتی باشد به بخش تخلفات اداری ارجاع داده می شود در غیر این صورت شعب ویژه تخلفات انتخابی به تخلف صورت گرفته رسیدگی می کنند./857/203/ب1

ارسال نظرات