۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۳۱۹۴۴۴
امام جمعه کوهبنان:

حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تحکیم بنیادهای امنیت ملی را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهبنان گفت: مقام معظم رهبری با درک شرایط خطیر جهانی بر دعوت به حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای تحکیم بنیادهای مشروعیت و امنیت ملی تأکید فرمودند و مردم و جریان‌های سیاسی نیز با استقبال پرشور در مرحله نام‌نویسی و اعلام نامزدی، به دعوت رهبری لبیک گفتند، و همچنین با حضور پر شکوه و عظیم روز انتخابات در پای صندوق های رأی وفاداری خود را به نظام و رهبری ثابت کردند.
امام جمعه کوهبنان

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: بسیاری از رسانه های بیگانه و قدرت های بیگانه دم از تقابل ملت با نظام می زدند، بدون شک حضور مردم در حماسه های همچون 22 بهمن و شرکت در انتخابات هفتم اسفند جواب دندان شکنی به آنان داد و حضور بیش از 70 در صد مردم ایران در انتخایات بهترین جواب دندان شکن برای دشمنان نظام بود.

 

وی با بیان این که دشمنان بدانند ملت ایران ملتی وفادار، پایدار و امیدوار است، بیان کرد: ملت ایران راهی را که بدست آورده از اول انقلاب اسلامی با هدف تحقق انقلاب اسلامی و دستورات دینی در کشور را به راحتی از دست نخواهند داد و از این راه جدا نخواهند شد.

 

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: مردم شریف ایران اسلامی در این راه شهدای زیادی را تقدیم کردند؛ سختی های زیادی را متحمل شدند؛ تحریم های اقتصادی و آزمون های فرهنگی را پشت سر گذاشتند به این جهت است که راه را به دست آوردند و راهشان هم راه امام و شهدا و تبعیت از مقام معظم رهبری حراست و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و توجه به کشور عزیز و بالنده مثل جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.

 

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: الحمدالله مردم در صحنه های مختلف امتحانات خوبی را پس دادند و حضور در انتخابات هفتم اسفند ماه جواب دشمن شکنی به دشمنان بود و دشمنان به خوبی جواب خود را دریافت کردند و در هرصورت دشمن ما دشمن است ودر صدد است تا در ایران نفوذ کند و زهر خود را بریزد و به دنبال نفوذ در ایران است و در این راستا هوشیاری و بیداری ملت بصیر ایران را می طلبد.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران ملتی آگاه و بصیر هستند، تأکید کرد: ایران اسلامی با داشتن رهبری بصیر،مسؤولان خدوم و زحمتکش در عرصه های مختلف، مراقب نظام خواهند بود و از آرمان های این نظام دفاع کرده اند و خواهند کرد.

 

امام جمعه کوهبنان حضور مردم کوهبنان را در انتخابات هفتم اسفند ماه خوب ارزیابی کرد و افزود: مردم کوهبنان همیشه در عرصه های مختلف نظام حضور حداکثری را داشتند و امسال نیز با حضور 90 درصدی خود در انتخابات هفتم اسفند به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و بر خلاف راه دشمنان حرکت کردند و مشت محکمی را به دهان دشمنان این نظام زدند و ثابت کردند مردم همیشه پشت سر رهبر خود بوده و خواهند بود و هرگز تن به خواسته های دشمنان نخواهند داد.

 

حجت الاسلام جعفری یادآور شد: شرکت مردم در انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و رهبری و پایبندی به ‌نظام جمهوری اسلامی ایران است و موجب مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان و اعتقاد عمیق و دلبستگی زیاد به مکتب اسلام است که یأس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه داشت.

 

وی حضور عظیم و غرورآفرین و نقش آفرینی شایسته مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه تصمیم گیری برای سرنوشت کشور را مهم خواند و ابراز امیدواری کرد: به یاری خدا همیشه شاهد حضور مردم در عرصه های مختلف این نظام و حماسه سازی ها و امید آفرینی های ملت بزرگ ایران اسلامی باشیم واین حضور همواره دوام وقوام داشته باشد.

 

امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: مقام معظم رهبری با درک شرایط خطیر جهانی بر دعوت به حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای تحکیم بنیادهای مشروعیت و امنیت ملی تأکید فرمودند و مردم و جریان‌های سیاسی نیز با استقبال پرشور در مرحله نام‌نویسی و اعلام نامزدی، به دعوت رهبری لبیک گفتند، و همچنین با حضور پر شکوه و عظیم روز انتخابات در پای صندوق های رای وفاداری خود را به نظام و رهبری ثابت کردند.

 

حجت الاسلام جعفری در پایان اضافه کرد: حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم ، مشارکت در سرنوشت کشور بود و تبلور این مشارکت همه جانبه در تعیین سرنوشت خود در صحنه فعالیت های اجتماعی و لبیک پرطنین و انقلابی به ندای مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی بود./9709/303/ب3


ارسال نظرات