۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۳۱۹۷۷۵
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان:

اردوهای راهیان نور پیوند نسل امروز و نسل انقلاب است/ اعزام 1400 دانش‌آموز به مناطق جنگی

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام خرمی گفت: حضور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور و دیدار از مناطق جنگی، پیوند نسل امروز و نسل انقلاب است.
حجت الاسلام رضا خرمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام رضا خرّمی مشکاتی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش‌ کاشان صبح امروز در آیین بدرقه چهارمین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان کاشان، حضور دانش آموزان را در اردوهای راهیان نور و دیدار از مناطق جنگی، پیوند نسل امروز و نسل انقلاب دانست.    

 

وی افزود: رزمندگان اسلام از منطقه کاشان از نامداران و نقش آفرینان دوران دفاع مقدس بودند و امروز شما دانش آموزان باید میراث دار این عظمت در پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران باشید.

 

حجت الاسلام خرّمی مشکاتی یاد آور شد: در طول تاریخ، حاکمانی که خود را جدای از مردم می دانستند، تسلیم متجاوزان شدند اما در دوران دفاع مقدس، به برکت همراهی مردم و رهبری امام خمینی حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتاد.

 

وی تاکید کرد: شما دانش آموزان باید روزهای حضورتان در مناطق جنگی را ثبت و ضبط کنید تا فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و مسؤولیت پذیری در کشور ترویج شود.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش‌ کاشان با اشاره به حماسه هفتم اسفند امسال یاد آور شد: یکی از مهم ترین ارکان نظام اسلامی مشارکت مردم است و حضور پرشور مردم در پای صندوق رای دشمنان را از مردم ایران مایوس کرد.

 

جواد لطفی کارشناس مسؤول فعالیت های دانش آموزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان نیز، گفت: چهارمین کاروان دانش آموزی راهیان نور با اعزام 210 نفر از دانش آموزان دبیرستان های پسرانه این شهرستان انجام شد.

 

وی افزود افزود: در سال جاری یک هزار و 400 نفر از دانش آموزان این شهرستان در قالب چهار کاروان به مناطق جنوب اعزام شدند که نسبت به سال قبل 40 درصد افزایش داشته است.

 

به گفته وی، این اردوها در قالب چهار کاروان و 35 دستگاه اتوبوس از آبان تا نیمه اسفند انجام شده است که 840 نفر دختر و 560 نفر دانش آموز پایه دوم و سوم متوسطه دوره دوم بودند.

 

لطفی یاد آور شد: دانش آموزان شرکت کننده در کاروان های راهیان نور، طی سه روز سفر خود، از مناطق دهلاویه، طلائیه، شلمچه، اروند کنار و هویزه دیدن خواهند کرد./1307/203/ب1

ارسال نظرات