۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۳۲۲۵۲۸
امام جمعه موقت کاشان:

فتنه گران به ملت نجیب ایران اسلامی بدهکار هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گفت: کسانی که در فتنه 88 خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی کردند، راهی جز قبول اشتباه و پشیمانی از رویکرد غلط خود ندارند.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: امری که در کشورهای دارای پروسه انتخابات در 5 قاره جهان ثابت و اصیل است، پذیرفتن لوازم حضور در انتخابات از صفر تا صد است.

 

وی افزود: نمی توان برای حضور در انتخابات از صفر تا پنجاه را پذیرفت و اگر رأی نیاوردیم از پنجاه تا صد را انکار کنیم.

 

حجت الاسلام احتشام با بیان این که آنچه یک انسان نجیب و فرهیخته به هنگام عرضه خود در انتخابات به نمایش می گذارد، حضور قانونمند است، گفت: نجابت انسانی و دیانت انقلابی حکم می کند در پذیرش نامزدی برای انتخابات، همه قوانین تثبیت شده در قانون اساسی را بپذیریم.

 

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به این که گردنکشی در برابر قانون برای کسی امتیاز محسوب نمی شود، گفت: هیچ جریانی اجازه نمی دهد با قانون شکنی، نجابت ملی خود را خدشه دار کند.

 

به گفته وی، کسانی که در فتنه 88 به صورت خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی کردند، راهی جز قبول اشتباه و پشیمانی از رویکرد غلط خود ندارند.

 

حجت الاسلام احتشام با بیان این که فتنه گران 88 به ملت نجیب ایران اسلامی بدهکار هستند، گفت: بدهکاری فتنه گران جز با قبول خیانت خواسته یا ناخواسته قابل جبران نیست./1307/302/ب1

ارسال نظرات