۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۳۲۴۲۳۸
حجت‌الاسلام والمسلمین میر عمادی:

تاکنون در زمینه اقتصاد مقاومتی فقط شعار داده‌ایم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرم آباد با بیان این که تاکنون در زمینه اقتصاد مقاومتی فقط شعار داده‌ایم، گفت: رهبر معظم انقلاب مشکلات را مطرح و در مقابل راهکارها و سیاست های اقتصاد مقاومتی را بیان کرده‌اند و همه ما موظف هستیم در حوزه عمل گام برداریم.
نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آّباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار مدیران کمیته امداد شهرستان های استان با تبریک حلول ماه رجب گفت: رجب ماه عبادت و بندگی است.

 

وی با بیان این که خدای متعال هر زمانی را برای انجام کاری اختاصاص داده است، افزود: رجب ماه عبادت و ریزش رحمت الهی است، این ماه فرصتی ارزشمند برای توشه برداری روز قیامت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی انفاق، احسان، صدقه و بخشش به نیازمندان را باری بر دوش آنان دانست و گفت: این بار ما بر دوش فقرا روز قیامت به ما بر می گردد.

 

وی در ادامه با بیان این که نیاز غنی به فقیر بیش از نیاز فقیر به غنی است، عنوان داشت: با خدمت، احسان و بخشش به نیازمندان می توان توشه آخریت خویش را پربار کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با تقدیر از اقدامات کمیته امداد و توجه به نیازمندان در ایام نوروز بیان کرد: کمیته امداد از بدو تأسیس تا به امروز به برکت نفس پاک امام راحل با عزت خدمت کرده و عزت نیازمندان را حفظ کرده است.

 

وی با تأکید بر این که امروز وظیفه ما است این نهاد را پاک نگه داریم، بیان داشت: در خدمت، توجه به نیازمندان و رسیدگی به این قشر کوتاهی نکنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در مسأله تحول در نیروی انسانی اظهار کرد: برای حفظ عزت این نهاد و خدمت با عزت تحول نیروی انسانی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی بخش توانمندسازی کمیته امداد را یکی از بخش های با ارزش این نهاد خواند و عنوان داشت: این قسمت باید برجسته و فعال تر شود.

 

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: بخش عمده ای از مددجویان کمیته امداد کسانی هستند که با برنامه ریزی می توان آنان را توانمند ساخت.

 

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی و تأکید رهبری در اقدام و عمل افزود: معنای اقتصاد مقاومتی در این نهاد توانمند سازی افراد است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر توجه و اهمیت به اشتغال مددجویان عنوان کرد: فعالیت هایی که در این حوزه صورت می گیرد باید در راستای توانمندسازی مددجو باشد.

 

وی با بیان این که ساخت مسکن مددجو متناسب با شغل او ساخته شود، تصریح کرد: در کنار ساخت مسکن می توان فضای لازم را برای دام داری، باغداری و دیگر شغل ها ایجاد کرد.

 

سیاست های اقتصاد مقاومتی در کمیته امداد سرلوحه کار قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که در اقتصاد مقاومتی باید با استفاده از امکانات موجود نیازهای خود را برطرف کنیم، عنوان داشت: مأموریت های کمیته امداد از ابتدای سال باید با سیاست های اقتصاد مقاومتی تطابق یابد.  

 

وی با ابراز ناراحتی از این که تاکنون در زمینه اقتصاد مقاومتی در زمینه های گوناگون فقط شعار اقتصادمقاومتی سرداده شده است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب مشکلات را مطرح و در مقابل راهکارها و سیاست های اقتصادمقاومتی را بیان می کند همه ما موظف هستیم در حوزه عمل گام برداریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: برای حفظ استقلال خویش باید بر تولیدات داخلی خویش تکیه کنیم و زمینه تقویت تولید داخلی را افزایش دهیم./9459/202/ب1

ارسال نظرات