۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۳۲۴۴۱۵
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

سبک زندگی امام هادی مقدمات غیبت را فراهم کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تسلیت شهادت امام هادی، گفت: سبک زندگی امام هادی با تقویت شبکه وکالت مقدمات غیبت امام زمان را فراهم کرد.
حجت الاسلام موسوي

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع)، ابراز داشت: سراسر زندگی امام جواد(ع) و امام هادی (ع) مملو از کرامات و معجزات است.


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: پس از شهادت امام رضا (ع) کرسی های علمی جهانی ایشان از سوی امام جواد (ع) که هفت ساله بود دنبال شد و همه از علم و دانش امام جواد (ع) در سن کم متحیر شدند و پس از شهادت امام جواد (ع) نیز امام هادی (ع) در هشت سالگی به امامت منصوب شدند.


حجت الاسلام موسوی بیان داشت: سبک زندگی امام هادی (ع) مقدمات غیبت امام زمان (عج) را فراهم کرد و با تقویت شبکه وکالت، بسیاری از خواص اصحاب خود را به عنوان نماینده برای رفع مشکلات و شبهات مردم به مناطق مختلف فرستاد.


وی تصریح کرد: متأسفانه در قبال عمل به سیره ائمه اطهار کوتاهی وجود دارد و فقط در مواقع نیاز به ائمه اطهار علیهم السلام متوسل می شویم، تبعیت کامل از ائمه اطهار علیهم السلام موجب شکل گیری الگویی کامل و شایسته می شود.


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به هجمه های دشمنان علیه دین اسلام خاطرنشان کرد: آمریکا با صدها شبکه ماهواره ای و اجتماعی و مجازی به دنبال تخریب چهره اسلام است اما با عنایات خدا و به برکت توکل به ائمه اطهار علیهم السلام بلاها و هجمه های دشمنان علیه کشور دفع می شود.


حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: مؤمن باید به توفیق الهی اتکا داشته باشد و از افراد دلسوز و آگاه و خیرخواه نصیحت پذیر باشد زیرا موجبات موفقیت فرد را فراهم می کند.


وی عنوان داشت: ما باید تابع وکیل امام و مطیع ولی فقیه باشیم و مسؤولان بیش از پیش مطیع و فرمانبردار ولی فقیه و رهبر خود باشند و مطالبات و فرامین وی را تحقق بخشند و در این راه تلاش کنند.


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان گفت: باید در مقابل هجمه های متوکل های زمان قاطع و راسخ بوده و آگاه بود که زندگی در کنار اهل بیت علیهم السلام زندگی الهی است و آرامش را به زندگی انسان وارد می کند./857/302/ب1

ارسال نظرات