۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۳۲۴۴۲۶
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

طلاب مروج سبک زندگی ائمه اطهار باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تأکید بر لزوم تبیین سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه، گفت: طلاب باید مروج سبک زندگی ائمه اطهار(ع) در جامعه باشند.
اهل بيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور در مراسم سوگواری شهادت امام هادی(ع) در حوزه علمیه شهرستان هرسین، ابراز داشت: سبک و سیره ائمه معصومین(ع) باید بیش از این در جامعه شناسانده شود.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: امام هادی(ع) از جایگاهی والا و برجسته برخوردار بودند و تبیین سیره زندگی و جایگاه علمی و معنوی امامان معصوم(ع) در شرایط کنونی جهان امری واجب و ضروری است، زیرا توجه به این سیره گام های مسلمانان را مستحکم تر و اشتیاق برای پذیرفتن دین اسلام را در جهان پر رنگ تر خواهد کرد.


وی تصریح کرد: در عصر حاضر متوکلان زمان به دنبال تخریب و براندازی اسلام هستند، توسل به شیوه ائمه اطهار(ع) در مقابله با متوکلان زمان قطعأ پیروزی را نصیب مسلمانان خواهد کرد و حق و حقیقت همواره برتر و پیروز هستند.


حجت الاسلام موسوی یادآور شد: ائمه هدایتگر و مبشر انسان‌ها به سوی کمال و سعادت مطلق بودند و زندگی خود را وقف هدایت انسان ها کردند.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان در عصر حاضر باید فاصله میان مسلمانان و ائمه اطهار(ع) را کاهش داده و اقدامات و منش آن ها را برای مردم بیان کنند تا از اقدامات ارزنده و سازنده امامان معصوم آگاهی یابند.


وی سعادت مردم را در گام نهادن در مسیر اهل بیت(ع) دانست و گفت: مؤمن به سه چیز محتاج است، یکی توفیق از جانب خداوند متعال، دیگری دوری از نفسش و سوم قبول نصیحت از نصیحت‌گر که اگر به این سه بصورت تمام و کمال عمل کند سعادتمند خواهد بود.


حجت الاسلام موسوی در پایان عنوان داشت: امید است طلاب و روحانیان به عنوان رهروان راه ائمه اطهار(ع) در انجام رسالت خود توفیق یابند و به تبعیت از الگوهای دینی خود، مروج اسلام ناب محمدی در جامعه باشند./857/202/ب2

ارسال نظرات