۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۴۲۶۲۵۰
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

سند تحول بنیادین یک نقطه آغاز بسیار روشن است

آیت الله صفایی بوشهری گفت: سند تحول بنیادین یک نقطه آغاز بسیار روشن است و همه دستگاه های مرتبط و عموم مردم باید در اجرایی شدن این سند کمک کنند چون وزارت آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند آن را اجرایی کند.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار حجت الاسلام ملکی مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش و اعضای کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان بوشهر، ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)، گفت: منابع انسانی، سرمایه اصلی یک نظام است و یکی از مهمترین شاخصه های منابع انسانی، علم و داشتن فرهنگ و شخصیت متعالی و الهی است.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: اگر در حوزه فرهنگ و ساختار شخصیتی و پرورش و تربیت انسان، دچار انحراف، انحطاط و توقف باشیم هر چند در عرصه علم تلاش کنیم ولی افرادی تربیت شده اند که عالم هستند اما این علم در جهت انسانی با نگاه کرامت و بزرگی نیست.

 

وی بیان داشت: بی تردید تنها راه رشد تربیت و حتی علم در فضای منابع انسانی ایران، همکاری حوزه و آموزش و پرورش و حوزه و دانشگاه است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با توجه به اینکه حوزه و آموزش و پرورش دو نهاد مسؤول در رابطه با تربیت منابع انسانی هستند، تصریح کرد: در شرایط کنونی این دو مکمل و متمم هم هستند و این اتصال می تواند موجب تولید انسان های بزرگ در جهان اسلام و حتی فضای تاریخ شود.

 

امام جمعه بوشهر تأکید کرد: باید بر روی تولید منابع انسانی کارآمد، ماهر، متدین، با فرهنگ، بصیر، عالم و آن شخصیت تراز انقلاب اسلامی کار شود و انسان های با این خصوصیات پرورش یابند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: سند تحول بنیادین یک نقشه راه بسیار مهم و مناسب است که اجرایی شدن آن باید آغاز شود.

 

 آیت الله صفایی بوشهری گفت: سند تحول بنیادین یک نقطه آغاز بسیار روشن است و همه دستگاه های مرتبط و عموم مردم باید در اجرایی شدن این سند کمک کنند چون وزارت آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند آن را اجرایی کند.

 

 وی  خاطرنشان کرد: کمیته همکاری حوزه و دانشگاه در کلان فضای ملی و استان ها نقش مهمی در این عرصه دارد که اگر خوب مدیریت و برنامه ریزی و مجاهدت شود، بومی شدن این سند می تواند در هر استان یک شرایط ویژه ای برای آن استان ایجاد کند.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در بسیاری از امور به عنوان الگو در کشور مطرح است، افزود: استان بوشهر باید الگوی پیاده سازی سند تحول بنیادین در کشور شود./101/846/ب1

ارسال نظرات