۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۴۲۶۳۱۵
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس:

گرفتاری‌های امروز ما به خاطر تبعیت نکردن از ولایت است

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با تأکید بر این‌که باید گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشیم، گفت: امروز ما نیز باید مانند رزمندگان دفاع مقدس گوش به فرمان رهبر باشیم، گرفتاری های امروز ما به این خاطر است که به حرف امام نمی کنیم.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار نجاتی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، چهارشنبه همزمان با روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) در پردیس رضوان دانشگاه امام رضا(ع) به اخلاص و ایمان رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.


وی با اشاره به آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، گفت: این روزها ایام آزادسازی خرمشهر است و با توجه به این که مصادف با 13 رجب و همزمان با ولادت حضرت امیرالمومنین بود با رمز «یا علی ابن ابی طالب(ع)» نامگذاری شد که رزمندگان اسلام در 4 مرحله  با دست خالی و با اخلاص پیروز شدند.


نجاتی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) برای آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: با آن که غرب و شرق در برابر ما با تجهیزات و تخصص کامل ایستاده بودند اما گوش به فرمان امام داده و به نتیجه رسیدیم.


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دشمن در جریان عملیات آزادسازی خرمشهر از امکانات و نیروی بالایی برخوردار بود اما خدا در دل آن ها رعب و وحشت ایجاد کرد و نتوانستند از صلاح خود استفاده کنند و این همان حرف بنیانگذار انقلاب بود که خدا خرمشهر را آزاد کرد.
 

وی به عجز و لابه اسرای عراقی اشاره و بیان کرد: فرق ایمان و کفر در همین است که اسیرهای عراقی در زمان اسارت عجز و لابه می کردند در حالی که رزمنده ما در هنگام اسارت بدون ترس شعار مرگ بر صدام سر می داد.
 

نجاتی در ادامه به رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: شهدا برای این که به فرمان امام عمل کنند با رشادت وارد میدان نبرد شده و تا شهادت و فدا کردن جان خود پیش می رفتند.
 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با تأکید به گوش به فرمان بودن رهبر انقلاب اسلامی، گفت: امروز ما نیز باید مانند رزمندگان دفاع مقدس گوش به فرمان رهبر باشیم، گرفتاری های امروز ما به این خاطر است که به حرف امام نمی کنیم./202/1310/ب1

ارسال نظرات