۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۲۶۹۳۲
در اهواز؛

نخستین یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی قرارگاه منطقه ای کربلا برگزار شد

نخستین یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی قرارگاه منطقه ای کربلا با حضور مسؤولان استانی و کشوری در اهواز برگزار شد.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی قرارگاه منطقه ای کربلا استان های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد، پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، مسؤولان استانی و کشوری در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

 

این مراسم با قرائت قرآن و نواختن سرود ملی به وسیله گروه موسیقی آغاز شد و دکلمه خوانی مجری برنامه در ارتباط با جنگ تحمیلی و شهدا و حضور فرزند شهید جبار دریساوی و بیان درد دل های خود در فراغ پدر ادامه دهنده فعالیت های آن بود.

 

پخش نماهنگ های دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای اطلاعات از دیگر محورهای این یادواره بود و پس از آن شاهد سرودن آهنگ های حماسی در وصف شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم از سوی امید معنوی بودیم.

 

در این مراسم افزون بر حضور خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان استان های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد، سران عشایر عرب و بختیاری خوزستان حضور یافتند که در پایان نیز حاج صادق آهنگران به مداحی درباره شهدا پرداخت.

 

گفتنی است، در این یادواره، نمایشگاهی دربردارنده تصاویر و یاداداشت ها و خاطره های شهدای اطلاعات، پخش ویژه نامه کنگره و تیزر تبلیغاتی برای بازدید عموم برپا شده است./9456/203/ب2

ارسال نظرات