۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۲۹۴۲۲
مدیر جدید دانشگاه امیرالمؤمنین:

دانشگاه امیرالمؤمنین سنگر دفاع از ولایت است

مدیر جدید دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان این که جمهوری اسلامی اکنون درگیر جنگ عقاید است، گفت: اکنون این دانشگاه به عنوان سنگر دفاع و معرفی ولایت اهل بیت(ع) مطرح شده است.
معارفه دکتر سودانی دکترسودانی معارفه دکتر سودانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ناصر سودانی، مدیر جدید دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و نماینده سابق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در مراسم معارفه وی به عنوان مدیر جدید دانشگاه که شامگاه گذشته در بیت آیت الله موسوی جزایری و با حضور مسؤولان استانی برگزار شد، با اشاره به این که آیت الله موسوی جزایری خود را در راه اسلام ناب محمدی و ولایت اهل بیت(ع) ذوب کرده اند، گفت: از حسن ظن ایشان به اینجانب بسیار تشکر و قدردانی می کنم.

 

مدیر جدید دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان خوشحالی و خرسندی از این که در سنگر دفاع از حریم ولایت اهل بیت(ع) به فعالیت بپردازد، افزود: از پیشنهادهای متنوع و پررنگ و لعابی که صورت گرفته است خدمت به اسلام ناب محمدی را برگزیدم.

 

نماینده سابق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اکنون جمهوری اسلامی در جنگ عقاید با دشمنان روبه رو است، اظهار داشت: در این جنگ همه جهان کفر علیه اسلام نابی که در مملکت اسلامی ایران درخشیدن و قدرت گرفت با امکانات مادی، رسانه ای و نظامی مبارزه می کنند تا خدشه ای به اسلام و انقلابی که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است، وارد کنند.

 

سودانی تصریح کرد: از جمله انگیزه های پذیرش مدیریت دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) آن است که خوزستان و اهواز نقطه ای نورانی در جهت ظهور منجی عالم بشریت باشد و ان شاء الله دانشگاه در این باره گام های بزرگی بردارد تا این مقصود از حالت بالقوه به بالفعل درآید.

 

این مقام مسؤول اظهار داشت: مجاهدت های آیت الله موسوی جزایری و نیت پاک و خالص ایشان و عنایت اهل بیت(ع) سبب شده است تا ایشان در هر موضوعی نتیجه مثمرثمر و مفیدی به دست آورند و این را برخود تکلیف دانستم تا به یاری وی بپردازم و استان خوزستان در مقایسه با سایر استان ها به لطف وجود ایشان بر خود می بالد.

 

وی در ادامه با اشاره به این که همچون حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد گام هایی را در سطح ارتقاء دانشگاه و دفاع از حریم اهل بیت(ع) خواهد برداشت، خاطرنشان کرد: با هدایت و رهنمودهای آیت الله موسوی جزایری ان شاء الله پایگاه ضد وهابیت را در اهواز گسترش دهیم و در این باره رابطه دانشگاه با شبکه جهانی الاهواز منقطی تر و علمی تر خواهد بود.

 

مدیر جدید دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به این که به لطف خدواند کارهای مهم و بزرگی در رابطه با حریم اهل بیت(ع) و ترقی علمی دانشگاه صورت خواهد گرفت، افزود: بعثه مقام معظم رهبری، جامعه المصطفی و برخی دانشگاه های کشور عراق برای همکاری با این دانشگاه ابراز تمایل کردند.

 

سودانی در پایان با بیان این که از اهداف اولیه تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) تربیت افراد صاحب نظر در تبلیغ اسلام ناب محمدی و دفاع از مکتب اهل بیت(ع) است، افزود: ان شاء الله در این مسیر گام هایی از جنبه کمی و کیفی و عمق بخشی به رشته ها و بحث ها و ایجاد شعب در مناطق مورد تقاضا برداشته خواهد شد که از اولویت های کاری بنده خواهد بود.

 

گفتنی است، نمایندگی مردم اهواز در دو دوره مجلس شورای اسلامی، نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، رییس مجمع نمایندگان خوزستان، معاون اداری مالی دانشکده الهیات دانشگاه شهید چمران اهواز، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، عضو امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، عضو شورای عالی مرکزی کانون متفکران ایران و فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر از سوابق اجرایی ناصر سودانی است./9456/203/ب2

ارسال نظرات