۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۴۲۹۴۲۴
معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی علامه مجلسی خبر داد؛

برگزاری دوره قرآن و تربیت با موضوع سیر تحول دینی در قرآن کریم

اهتمام گفت: همچون سال های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان، مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) امسال نیز دوره قرآن و تربیت را برگزار می کند.
مؤسسه آموزش عالی علامه مجلسی(ره) اصفهان

حامد اهتمام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: همچون سال های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان، مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) امسال نیز دوره قرآن و تربیت را برگزار می کند.

 

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی علامه مجلسی(ره) با اعلام این خبر، افزود: موضوع این دوره قرآن و تربیت به صورت اختصاصی سیر تحول دینی در قرآن کریم خواهد بود.

 

وی با تصریح به این که برای تدریس این دوره از حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور استفاده خواهد شد، عنوان داشت: وی قرآن پژوه و مفسر صاحب سبک قرآن کریم و یکی از چهره های موفق در حوزه و دانشگاه است که فعالیت هایش در زمینه نشر معارف قرآنی با انتشار تفسیر «همگام با وحی» به ثمر نشسته و نگاهی نو و تازه به قرآن کریم دارد.

 

اهتمام زمان ثبت نام را تا روز 15 خرداد ماه 1395 اعلام کرد و گفت: این دوره اختصاص به طلاب خواهر و برادر دارد که می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه کنند.

 

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی علامه مجلسی(ره) در پایان اظهار داشت: دوره از 20 خرداد ماه 1395 به مدت 10 روز در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد./303/939/ب1

ارسال نظرات