۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۳۰۶۷۵
مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

اعزام ۱۹۰۰ مبلغ و مبلغه بومی به سراسر استان همزمان با ماه رمضان

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه امسال 1900 مبلغ و مبلغه بومی همزمان با ماه رمضان در سراسر استان فعالیت خواهند داشت، گفت: ین عزیزان در مناطق شهری، روستایی و عشایری به فعالیت های تبیلغی در ما رمضان خواهند پرداخت.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان رمضان

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرارسیدن ماه رمضان به اعزام مبلغ و مبلغه در دو بخش بومی و غیر بومی در ماه مبارک رمضان امسال در سراسر استان اشاره کرد.

 

 مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه در ماه رمضان 1200 مبلغ و 700 مبلغه بومی به 20 شهر استان اعزام خواهند شد، افزود: این عزیزان در مناطق شهری، روستایی و عشایری به فعالیت های تبیلغی در ما رمضان خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام فردآقایی پیش بینی برگزاری 23 هزار جلسه تفسیرقرآن کریم و جزء خوانی قرآن در مساجد و مراکز فرهنگی استان را اهم فعالیت های مبلغان و مبلغه ها در ماه مبارک رمضان برشمرد و خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت و برنامه ریزی و مدیریت برای برگزاری جلسه های قرآنی خانگی فعالیت های جانبی مبلغان و مبلغه ها خواهد بود.

 

وی در ادامه محور سخنرانی مبلغان و مبلغه ها در ماه مبارک رمضان را تبیین نقش عبادت و نیایش در سعادت انسان، پرداختن به معارف قرآنی و مباحث تفسیری با توجه به ربیع القرآن بودن ماه مبارک رمضان، جنگ نرم، سبک زندگی اسلامی، تبیین سیره عملی و معرفتی امام علی(ع) در شب های قدر و جایگاه اقتصاد مقاومتی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفته برشمرد.

 

این مقام مسؤول در پایان با بیان اینکه اعزام مبلغ و مبلغه از امروز آغاز شده است، اظهار داشت: 200 مبلغ و 20 تا 30 مبلغه غیر بومی از استان های خراسان رضوی، قم و اصفهان در سطح استان با محور فعالیت ها و سخنرانی های مبلغان استانی به تبلیغ خواهند پرداخت./9456/303/ب2

ارسال نظرات