۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۴۳۳۵۰۰
با موضوع مدافعان حرم؛

نشست شعر خوانی شاعران حوزوی در قم برگزار شد

نشست شعر خوانی شاعران حوزوی با موضوع مدافعان حرم به همت مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبیلغات اسلامی در نگارستان اشراق برگزار شد.
سش

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم شعر خوانی شاعران حوزوی با حضور علی مؤدب شاعر انقلابی و همچنین شاعرانی از کشورهای هند و نیجریه در نگارستان اشراق برگزار شد.
علاوه بر شعر خوانی، خاطره گویی شاعر جانباز مدافع حرم از دیگر برنامه های این مراسم بود.


حسنی در حاشیه این مراسم گفت: برگزاری چنین برنامه های هنری کم ترین کاری است که می شود در پاسداشت مجاهدت های مدافعان حرم انجام داد وهدف والای آنان را که همان مبارزه با ظلم و تجاوز است، را از طریق هنر به نمایش گذاشت.


وی با بیان اینکه احساس دین وتکلیف نسبت به مدافعان حرم داریم، اظهار داشت: در این راستا مرکز فرهنگی و هنری با کمک هنرمندان به ویژه هنرمندان حوزوی آثاری را خلق نموده و سعی کرده است تا این جوشش هنری را با دیگر مردم به اشتراک بگذارد.


رئیس مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی افزود: در این مراسم خواهران و برادران شاعر حضور داشتند و در ستایش از حرکت آسمانی مدافعان حرم چه ایرانی و چه غیر ایرانی اشعاری را سرودند.


وی با اشاره به استمرار این گونه برنامه ها، تصریح کرد: ما در مرکز فرهنگی و هنری عهد کردیم تا نسبت به حوادث جهان اسلام و ظلم هایی که استکبار و جریان نفاق رقم می زند غافل نباشیم و با برگزاری برنامه ها، خلق و حمایت آثار هنری این موضوع را نشان دهیم و ایجاد آگاهی کنیم.


حسن بیاتانی کارشناس شعر مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی نیز در گفت و گویی اظهار داشت: در این مراسم علاوه بر شاعران ایرانی، شاعران غیر ایرانی هم حضور دارند و اشعار خود را می خوانند.


وی این مراسم را ادای دینی به مدافعان حرم و شهدای مدافع عنوان کرد و افزود: مرکز فرهنگی و هنری نسبت به مسائل روز به ویژه مدافعان حرم توجه و اهتمام جدی دارد./874/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات