۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۴۳۴۶۷۰
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی:

سهم‌خواهی از انقلاب نقطه مقابل ارزش‌های الهی و انسانی است

تولیت آستان مقدس قم با بیان این‌که مستکبران سعی دارند انقلاب را اختلاف گروه‌های مختلف و سهم خواهی آنها از حکومت دینی معرفی کنند، گفت: سهم خواهی واختلاف میان احزاب و گروه‌هاکه نقطه مقابل انقلاب و انحراف است.
سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس قم ظهر امروز در دیدار با ريیس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به اینکه نسل جوان مهم‌ترین سرمایه های ارزشی کشور برای پیشرفت و توسعه هستند، گفت: غفلت از نسل جوان حیات سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی را تهدید می کند.

 

وی با اشاره به اینکه مستکبران سعی دارند انقلاب را اختلاف گروه‌های مختلف و سهم خواهی آنها از حکومت دینی معرفی کنند که نقطه مقابل انقلاب و نوعی انحراف است، افزود: هدف از انقلاب تحقق ارزش‌های انسانی است و امام خمینی(ره) قیام کرده و به پا خواسته اند تا ارزش‌های انسانی و الهی را در جامعه بشری احیا کرده و بر محور تفکر واحد گروه‌های مختلف را با هم متحد کنند.

 

تولیت آستان مقدس قم با تأکید بر اینکه هدف از انقلاب سهم خواهی گروه‌های مختلف از حکومت دینی نیست، تصریح کرد: امام خمینی(ره) انقلاب کردند تا همه چیز در یک مسیر واحد حرکت کرده و آن مسیر واحد تعالی الی الله است که امام می‌خواستند تمامی گروه‌های و احزاب در مسیر این هدف قرار گیرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با تأکید بر اینکه داشتن روحیه انقلابی و انقلابی گری به معنای تخریب دیگر گروه‌ها و احزاب نیست، ادامه داد: انقلابی گری به معنای وحدت در زیر یک چرچم برای رسیدن به تعالی الی الله در مقابل یک دشمن مشترک است.

 

وی زندگی عزت مندانه، استقلال در مقابل شرق و غرب و وحدت قوا را از معیارهای داشتن روحیه انقلابی و انقلابی گری عنوان کرد.

 

تولیت آستان مقدس قم با بیان اینکه اگر در گذشته دشمن ایران در منطقه تنها اسرائیل بود، امروز داعش، آل سعود و حکومت های طاغوتی منطقه از جمله بحرین نیز دشمن انقلاب و اسلام هستند، گفت: ایستادگی در مقابل این دشمنان تفرقه افکن و توطئه گر تنها با وحدت کامل قوا ممکن است.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی افزود: بر همین اساس بهتر است که مسؤولان به جای تخریب یکدیگر در مسیر وحدت و انسجام قوا حرکت کنند تا بتوانیم بر دشمنان مختلف خود در منطقه پیروز شویم.

 

وی با بیان اینکه امروزه مهم‌ترین ویروس برای انقلاب و حیات آن ویروس تفرقه است، یادآور شد: اختلاف میان مسؤولان می‌تواند زمینه نفوذ دشمنان را در کشور فراهم کرده به همین دلیل شاهد هستیم که در ماه اخیر حتی دشمن به فکر ناامن کردن کشور نیز افتاده است که تنها با وحدت می‌توان این توطئه های دشمنان را خنثی کرد./۹۶۸/پ202/ی

ارسال نظرات